22 بهمن شکوه همبستگی ملی و اقتدار ایرانی/9

افتخاری: اهتمام ویژه به موضوع پیشگیری از وقوع جرم در ارگان‌های حقوقی و قضایی

مدیر کل پیشگیری‌های حقوقی و قضایی گفت: امسال در فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته قوه قضائیه و هم در حکم ریاست قوه قضائیه به این موضوع اشاره کردند که مهم‌ترین عمل پیشگیری از وقوع جرم است لذا ما سعی می‌کنیم در این راستا با استفاده از ستاد مرکز تهران و ارگان‌های خود این موضوع را پررنگ کنیم.

افتخاری: اهتمام ویژه به موضوع پیشگیری از وقوع جرم در ارگان‌های حقوقی و قضایی
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، در روز 22 بهمن ماه ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز با فعالیت‌های مختلف خواهان ادای دین خود به نظام و انقلاب هستند.
 
یکی از ارگان‌ها معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است که امسال با احداث غرفه‌ای در خیابان انقلاب تصمیم گرفته است با هدف شناسایی‌ و پیشگیری از وقوع جرم به میان مردم بیاید.
 
در این راستا با علی افتخاری قاضی و مدیر کل پیشگیری‌های حقوقی و قضایی قوه قضائیه به گفتگو نشستیم تا هدف‌ این قوه را از احداث این غرفه جویا شویم.
 
وی بیان داشت: از امسال تصمیم گرفتیم که در این روز مبارک در کنار مردم باشیم و جایگاه اجتماعی را که در راه تحقق اهداف پیشگیرانه از موضوعات مهم قوه قضائیه و جامعه است را به مردم بشناسانیم.
 
این قاضی در ادامه افزود: نکته اساسی این است که امسال در فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته قوه قضائیه و هم در حکم ریاست قوه قضائیه به این موضوع اشاره کردند که مهم‌ترین عمل پیشگیری از وقوع جرم است لذا ما سعی می‌کنیم در این راستا با استفاده از ستاد مرکز تهران و ارگان‌های خود این موضوع را پررنگ کنیم.
 
افتخاری اظهار داشت: از سال 87 در چهارحوزه تخصصی پیشگیری فرهنگی و اجتماعی، پیشگیری‌های وضعی و انتظامی، پیشگیری حقوقی و قضائی و پیشگیری‌های مردمی به کارکرد‌های پیشگیرانه بپردازیم.
 
مدیر کل پیشگیری‌های حقوقی و قضایی تاکید کرد: بر همین اساس با حضور الفت معاون پیشگیری ازجرم قوه قضائیه این موضوع شدت بیشتری پیدا کرد لذا امروز در این غرفه چند بخش گوناگون قرار دادیم تا مردم را بر اساس همان چهار موضوع پیشگیرانه راهنمایی و مشاوره دهند.
 
افتخاری خاطرنشان کرد: همچنین مردم می‌توانند با استفاده از سایت معاونت‌ (SPYS PY.IR ) درباره وقایع موثر در پیشگیری از وقوع جرم اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اساسی ، الفت ، سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار