هوشمند از جنس هوآوی

معمولا وقتی نام هوآوی به میان میاید تلفن های هوشمند رده پایین و میان رده با بدنه ی پلاستیکی را به یادمان می آورد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این شرکت در سال اخیر دستگاه های خوش ساخت و بسیار قوی را به بازار وارد کرده است. دستگاه هایی که زیبایی را در سطح سخت افزاری و نرم افزاری به رخمان می کشد. یکی از آخرین تولیدات شرکت هو‌آوی، Ascend G7 است.
تمام کاربرد برنامه به همین جا ختم می شود. معمولا برنامه های چراغ قوه شامل قابلیت های کم و زیاد کردن نور و یا فلاشر های متعدد هستند اما نه این برنامه. بازهم کلیدی به همین منظور در بخش اعلانات حضور دارد. چرا باید یک برنامه آن هم فقط برای خاموش و روشن کردن چراغ پشتی دستگاه وجود داشته باشد؟.  I3 امتیاز ۱۴۰۰ و اچ تی سی امتیاز ۱۷۱۸ را دریافت کرد. با این نتایج G7در میان این دو دستگاه قرار می گیرد. شاید فکر کنید با این عدد G7دستگاه قدرتمندی نیست، در ابتدا این تفکر ما هم بود اما با توجه به اینکه اعداد در مورد یک تلفن همراه همه چیز نیستند، خودمان به سراغ دستگاه رفتیم و بازی مادرن کامبت ۵ را روی آن اجرا کردیم. نتایج شگفت آور بودند. بازی بدون هیچ افت فریمی با کیفیتی فوق العاده اجرا شد. بازی های دیگری نیز مانند دد تریگر و کلامسی نینجا را هم امتحان کردیم و همان نتایج اعجاب آور حاصل شد. این دستگاه اعجاب انگیز است.

 جالب ترین نکته در مورد این تلفن هوشمند قیمت آن است. با قیمتی حدود ۱ میلیون تومان این دستگاه در رده ی تلفن های میان رده قرار میگیرد اما ساخت این دستگاه چه از نظر ظاهری و باطنی نمایان گر یک گوشی رده بالای هوآوی است. نخستین باری که این دستگاه را در دست گرفتیم اولین بازخوردی که داشتیم بدنه ی آلومنیومی آن بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
G8هم اومده بازار خیلی خوبه هوای لایک
آخرین اخبار