خسروی: داوران درفوتبال ایران اصلا وضعیت مناسبی ندارند

پیشکسوت داوری فوتبال گفت: امیدوارم حضور اسدی بتوانند کمک زیادی به قشر داوران کند و از این طریق نیز رفاه این داوران بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی خسروی در گفتگو با رادیو ورزش درباره عملکرد داوران اظهار داشت: در کل بهتر است بگویم که تیمها حق دارند که از عملکرد داوران ناراحت باشند و البته یک نکته را باید در نظر گرفت که در حال حاضر داوران و ناظران ما نیز در موقعیت خوبی قرار ندارند و امیدوارم این مسئله هر چند زودتر حل شود.
 
وی بیان کرد: قبول دارم که داوران اشتباهاتی را دارند اما از مربیان تیم ها می خواهم که درباره این مسئله حوصله کنند و امیدوارم حضور اسدی در فدراسیون بتواند کمک زیادی به قشر داوران کنند و رفاه این افراد نیز بیشتر شود تا آنها بتوانند عملکرد بهتری را از خود به اجرا بگذارند.
 
وی افزود:در حال حاضر تمام آموزش کمیته داوران ما صرفا از فیلم هایی که از AFC وفیفا می آید سرچشمه می گیرد و این مساله برای داوری فوتبال کشور ما خوب نیست و از طرفی دیگر بحث روانشناسی و مشاوره های لازم برای داوران دیده نمی شود و این داوران در حال حاضر در مناطقی تمرین می کنند که امکانات لازم برای آنها وجود ندارد به همین خاطر این مسائل باعث می شود که تعداد اشتباه داوران زیاد شود.
 
خسروی بیان کرد: در زمان گذشته یک داور در طول فصل در 20 بازی، 2 اشتباه را مرتکب می شد ولی در حال حاضر داوران در 3 بازی 15 اشتباه را انجام می دهند که این موضوع اصلا جالب نیست و بهتر است بگویم که داوران نیز باید روند روبه رشدی پیدا کنند و باید بدانند که داوری پول ندارد و اگر دنبال پول هستند به این سمن نیایند چرا که در داوری باید قضاوت درست انجام داد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: خسروی ، فوتبال ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار