درب باشگاه‌های به ظاهر فرهنگی ورزشی را تخته کنید

وقتی پاداش انتشار واقعیات سیلی است

ضرب و شتم خبرنگار تسنیم توسط بازیکن پرسپولیس نه تنها یک فاجعه محسوب می‌شود بلکه سرآغاز یک ضد فرهنگ در بستر فرهنگی است است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بازیکن جوان پرسپولیس تحت لوای نام فرهنگی ورزشی یک باشگاه مردمی پس از کلی تهدید خبرنگاری از یک رسانه‌ را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و آب از آب تکان نمی‌خورد.

گناه خبرنگار چیست؟ تاوان مدیریت غیر اصولی و تصمیم‌های نابخردانه برخی‌ها را خبرنگاران باید بدهند؟
 


اگر پرسپولیس بر این روز افتاده رسانه‌ها باید جوابگو باشند؟
اگر خبرنگاران رعایت انصاف و عدل را نمی‌کردند و پشت پرده‌ها را ملا می‌کردند آن وقت باز هم جرات داشتید روی خبرنگاری دست بلند کنید و سیلی بزنید که حقوق یک سالش برابر با یک هفته شما هم نیست؟
چند کلامی با مدیر عامل این مجموعه و مسئولان ورزش کشور که شاهد این اتفاقات هستند و سر درب باشگاه‌ها را فرهنگی ورزشی نامیدند، کدام فرهنگ را در جهان می‌شناسید که بازیکن فوتبال که هنوز اول راه است به راحتی یک خبرنگار را مورد ضرب و شتم قرار دهد.
 


این فوتبال و این ورزش ارزانی خودتان اما از همکارانمان در خبرگزاری تسنیم می‌خواهیم نه به خاطر شخص خبرنگار بلکه به خاطر جامعه خبری و حرمت قلم این موضوع را تا انتها پیگیری کنند و این عمل ضد فرهنگی را که سزاوار جامعه اسلامی نیست در نطفه خفه کنند.

اکبر باقری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
اگه شما به انتشار واقعیت ایمان دارید این متنو درج کنید
اولا در گیری یک بازیکن معمولی با یک خبرنگار معمولی تر چقدر مهم و حساسه که هزاران نفر از مردم باید صرف خوندن این مطلب بشه
ثانیا باشگاه پرسپولیس عظمت و بزرگی داره و با این پروپاگانداها خدشه دار نمیشه
و ثالثا اگه نگران همکارانتون هستید لطفا از اون بازیکن شکایت کنید تیکه به پرسپولیس نندازید مگه باشگاه این بازیکنو تربیت کرده که شما دعوای شخصی رو با استفاده از قلم و صفحه تون به گردن بی فرهنگی و عدم نظارت باشگاه میندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
این بازیکن عضو کدو تیمه
آخرین اخبار