جعفری در تذکر شفاهی مطرح کرد

هشدار به وزیر آموزش و پرورش به دلیل سیاسی‌کاری و تبلیغات انتخاباتی

نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان گفت: وضعیت برخی دانشگا‌ه‌های استان از جمله پیام نور استان خراسان شمالی یادآور باشگاه سیاسی لائیک‌ها و تازه به دوران رسیده‌ها و گرفتار آمده در چمبره‌های سیاسی و ارباب قدرت و ثروت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، قاسم جعفری نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در تذکر شفاهی خود در نوبت عصر صحن علنی امروز یکشنبه 26 بهمن مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده بجنورد – آشخانه – گلستان و راه آهن بجنورد – مشهد و همچنین راه‌های روستایی را جدی گرفته و قول‌های گفته شده در این رابطه را عملی کنید تا نیاز به پیگیری‌های حقوقی بعدی نباشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس بانک مرکزی اظهار داشت: وام ازدواج جوانان را به صورت کمی و کیفی جدی گرفته و آن را عملیاتی‌تر پیگیری کنید.

وی در ادامه افزود: به وضعیت بهداشت و درمان استان و بیمارستان آشخانه و جاجرم، وضعیت تأمین پزشک در روستاها نیاز به همت بیش از پیش‌تر وزیر بهداشت و درمان دارد.

جعفری خطاب به وزیر علوم گفت: وضعیت اعزام دانشجویان به خارج از کشور توسط مؤسسان و آژانس‌های خصوصی همچنین آن چه که پایان‌نامه فروشی نامیده می‌شود، بسیار مبهم و غیرقابل پذیرش است.

نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان اظهار داشت: وضعیت برخی دانشگا‌ه‌های استان از جمله پیام نور استان خراسان شمالی یادآور باشگاه سیاسی لائیک‌ها و تازه به دوران رسیده‌های گرفتار آمده در چمبره‌های جناح‌های سیاسی و ارباب قدرت و ثروت است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هشدار می‌دهم به آموزش و پرورش برای سیاسی‌کاری غلیظ و غیرعلمی و تبلیغات انتخاباتی در آموزش و پرورش استان مانند خبر اهدای رایانه در مراسم مرتبط.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار