با صدور پیامی؛

رئیس حوزه ریاست مجلس درگذشت علامه سیدمحمد بحرالعلوم را تسلیت گفت

محمد جعفری در پیامی درگذشت علامه سید محمد بحرالعلوم از روحانیون برجسته و از شخصیت‌های مبارز در عراق را تسلیت گفت.

رئیس حوزه ریاست مجلس درگذشت علامه سیدمحمد بحرالعلوم را تسلیت گفتبه گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران،  "محمد جعفری" مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی امروز در پیامی درگذشت علامه سید محمد بحرالعلوم را تسلیت گفت.


متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضایعه ارتحال علامه مجاهد و روحانی عالیقدر شیعه حضرت آیت الله سید "محمد بحرالعلوم" موجب تاسف گردید.

این شخصیت بزرگ، با سابقه ترین مبارز عراقی علیه رژیم دیکتاتور بعثی بود که سالهای طولانی را در تبعید گذراند و به جای جای عالم سفر کرد تا صدای مظلومیت مردم عراق را به گوش جهانیان برساند

ایستادگی او در برابر طاغوت زمان، برگ زرینی در تاریخ مبارزات و حق طلبی حوزه علمیه مبارکه نجف اشرف و روحانیت بود که چون خورشیدی درخشید.

فضل و کمال، اخلاص کریمانه، سلوک مهربانانه، بزرگ زادگی و بیت شریف از ایشان شخصیتی ممتاز و کم نظیر ساخت که مورد توجه همگان بود.

آن جناب نه تنها شخصا در میدان مبارزه مجاهدت می نمود، بلکه با تقدیم فرزندان و عزیزان خود در عرصه شهادت، راه مولای بزرگوارش و حضرات ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین)  را می پیمود.

 بیت رفیع بحر العلوم بیت علم و جهاد، فقاهت و شهادت شد.

اینجانب این غم جانکاه را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، حوزه مبارکه نجف اشرف، مردم مسلمان عراق، بالاخص نجف اشرف، بیت محترم بحرالعلوم، بویژه فرزندان و بخصوص برادر ارجمند جناب آقای دکتر ابراهیم و سایر بستگان محترم تسلیت عرض می نمایم و خود را در غم آنان شریک میدانم. از خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار