عابدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت با قیمت پایه سهام سرخابی‌ها موافق نیست/مجیدی می‌تواند نقش بزرگی در کمیته فنی ایفاء کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با قاطعیت می‌توانم بگویم که وزرای ورزش با اقتصاد و معاون برنامه ریزی رئیس جمهور با قیمت پایه سهام سرخابی‌ها موافق نیستند.

دولت با قیمت پایه سهام سرخابی‌ها موافق نیست/مجیدی نمی‌تواند نقش بزرگی در کمیته فنی ایفاء کندامیر عابدینی، در گفتگو یا خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مصوبه مجلس تبصره 3 به صراحت آمده است که باشگاه‌های دولتی تا انتهای سال 93 باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

عابدینی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه دولت قانونمند است و خلاف مصوبه مجلس نمی‌خواهد عمل کند تلویحأ با موضوع خصوصی سازان این 2 باشگاه و  قیمت پایه موافقت کرده است.

وی تصریح کرد: این امیدواری وجود دارد کسانی که صلاحیت دارند برای خریداری این 2 باشگاه پیش قدم شوند تا این 2 باشگاه از بحران نجات یابند.

عابدینی عنوان کرد: به هر حال باید منتظر بمانیم که چه کسانی برای خرید این 2 باشگاه  اقدام می‌کنند و پس از اینکه دولت اهلیت آنها را پذیرفت بعد از یک هفته می شود در این مورد صحبت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گفته‌های پروین که مشتری برای خرید این تیم پیدا نشود به پیشکسوتان داده می‌شود بیان کرد: وزرای ورزش و اقتصاد نظرشان این است که  سرخابی‌ها به اهلش داده شوند اگر مسئولان نظرشان این باشد که این 2 باشگاه به پیشکسوتان داده شود اشتباه نکردند.

وی درباره وضعیت خرید سهام پیشکسوتان گفت: سرمایه شرکت پرسپولیس 100 میلیون تومان است که این مبلغ 2 هزار سهم می‌شود که هدایتی به خاطر اینکه همه پیشکسوتان پرسپولیس دارای سهم شوند، سهم شرکت استیل آذین که سهامدار شرکت پیشکسوتان است را به پیشکسوتان هدیه کرده است.

عابدینی در ادامه عنوان کرد: قیمت پایه خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس290 میلیارد تومان است که 20 درصد پیشکسوتان 58 میلیارد تومان می‌شود که شرکت استیل آذین که سهامدار شرکت پیشکسوتان است 17 میلیارد و 400 میلیون تومان را به شرکت پیشکسوتان هدیه کرده است مبلغ هر سهم پیشکسوتان 29 میلیون تومان است.

وی درباره احتمال تغییر و تحولات در پرسپولیس عنوان کرد: به نظرم پرسپولیس با بردی که مقابل پدیده بدست آورد از لحاظ روحی متحول شد بر این اساس هم اکنون نباید این تیم را اذیت کرد و باید از کادر فنی و مدیریت حمایت کرد معتقدم علی پروین می‌تواند یک ارتباط بیم کادر فنی و مدیریت ایجاد کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر برانکو نمی‌تواند از این بیشتر تیم پرسپولیس را متحول کند و بهتر است مسئولان از درخشان حمایت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور مجیدی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: مزیت کمیته فنی این است که ترکیبی از جوانان و پیشکسوتان می‌تواند در ابن کمیته عضو شوند به هر حال مجیدی، کریم باقری و علی کریمی که سابقه مربیگری ندارند اما، فاصله چندانی با مربیگری ندارند می توانند نقش بزرگی در کمیته فنی ایفاء کنند.

وی در پایان گفت: مجیدی و هم نسل‌های وی که تازه از فوتبال خداحافظی کردند می‌توانند احساسات بازیکنان را به کمیته فنی انتقال دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار