عابدینی: کسی جلوی مزایده سنگ نمی‌اندازد/ هیچ کس در ایران توان قانون شکنی ندارد

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در جلسه امروز هیات رئیسه درباره موضوعات مختلف و مهمی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عابدینی: کسی جلوی مزایده سنگ نمی‌اندازد/ هیچ کس در ایران توان قانون شکنی نداردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر عابدینی بعد از اتمام جلسه امروز هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد صحبت‌هایی که در جلسه مطرح شد اظهار داشت: در جلسه‌ای که برگزار شد درباره موضوعات مختلفی از اسپانسر، تقویم، مسابقات سال بعد و دیگر مسائل به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی بیان کرد: اسپانسر سابق تا به اینجا 3میلیارد تومان پرداخت کرده است و با توجه به اینکه لیگ امسال 16تیمی شده است باید حساب کتاب انجام شود تا بقیه پول مشخص دریافت شود.

عابدینی تصریح کرد: حامی مالی جدید 18میلیارد تومان پول پرداخت کرده که ما نیز درخواست کردیم در این زمینه ضمانت نامه بانکی ارائه دهد چرا که نامه‌ی آن‌ها قابل قبول نبوده و باید اصل ضمانت نامه ارائه شود.

وی در رابطه با وضعیت تیم عنوان کرد: ما برای تیم ملی  کشورمان 3بازی را به تعویق انداختیم، تیم‌هایی که بیشترین سهمیه بازیکن را در تیم ملی امید داشتند مسابقه‌شان به تعویق می‌افتد، البته مسئولان تیم ملی امید در نظر دارند که مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر انجام نشود که این کار شدنی نیست و قانون فیفا هم این مسئله را نمی‌گوید ولی به خاطر حمایت از تیم ملی امید این تغییرات را به وجود می آوریم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بیان کرد: مسئله خصوصی سازی سرخابی‌ها قانونمند پیش می‌رود و اراده مجلس شورای اسلامی در مصوبه سال 93 بسیار محکم و جدی خواهد بود. اگر بند تبصره"ع" را بخوانید می‌بینید قانون چقدر قاطع در این مورد صحبت می‌کند که باشگاه‌های دولتی باید واگذار شود.

وی افزود: با توجه به برگزاری مزایده در مرحله که خریداری حاضر نشد به همین خاطر قرار است که مزایده وارد مرحله دوم شود و اگر باز هم خریداری پاپیش نگذارد مطمئنا مسئولان به دنبال راه کارهایی برای برداشتن موانع خواهند بود، اینکه می‌گویند افراد نمی‌گذارند مزایده انجام شود درست نیست، در  این مملکت کسی نمی تواند جلوی قانون را بگیرد و همه چیز بر اساس قانون اتفاق خواهد افتاد.

عابدینی در ادامه در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا رئیس کمیته بازاریابی شده است افزود: چنین چیزی به من گفته نشده است و بی اطلاعم.

عابدینی افزود: در جلسه امروز در راستای درآمدهای سازمان لیگ پاکتی برای طرح تلفنی خطی که بیان کننده برنامه مسابقات و سازمان لیگ است باز نشد و مردم از طریق خط تلفنی می توانند هر سوالی که دارند بیان کنند و جواب آن‌ها نیز داده خواهد شد. شاید این مسئله در تهران کاربرد نداشته باشد اما در شهرستان‌ها بسیار مهم است.

وی در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس نامه‌ای برای تعویق دیدارش با نفت مسجد سلیمان ارائه کرده است بیان کرد:‌چنین نامه‌ای مطرح نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، فوتبال ، سرخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار