بنی کوچویی: در حمله مشکل داریم/ گرگانی‌ها واقعا بسکتبال را دوست دارند

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان اعتقاد دارد که بیشتر مشکل این تیم از لیگ ملی در بحث حمله بوده است.

بنی کوچویی بعد از شکست شهرداری گرگان مقابل دانشگاه آزاد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما را در این بازی کشتند. داوران زیاد سوت می‌زنند و تا حرکت می‌کنیم، خطا گرفته می شود. ما می‌خواهیم در بازی رقابت کنیم اما وقتی بازیکنان ما را می‌بنی کوچویی: در حمله مشکل داریم/ گرگانی ها واقعا بسکتبال را دوست دارندزنند، خطا نمی گیرند.

وی در مورد تفاوت های شهرداری گرگان در لیگ حرفه ای گفت: یک ماه تمرینات سنگین را پشت سر گذاشتیم. برای لیگ حرفه ای دو بازیکن خارجی هم گرفته ایم که به زودی وارد ایران می شوند. تیم نسبت به لیگ ملی واقعا بهتر شده است.

کوچویی که تنها یک هفته برای استراحت از ایران خارج شد و 3 هفته همراه تیم تمرین کرد، در مورد مشکلات تیم گفت: مشکلات زیادی در لیگ ملی داشتیم. چون هماهنگ نشده بودیم، چند بازی خوب از جمله پیروزی مقابل مهرام و چند بازی بد به خصوص باخت به صنایع را داشتیم. دفاع تیم چندان بد نبود اما در حمله ایرادات زیادی داریم.

بنی که در چند بازی لیگ ملی هم مصدوم بود، در مورد شرایط خود در گرگان گفت: از گرگان راضی هستم. تماشاگران گرگانی واقعا بسکتبال را دوست دارند و همین موضوع به تیم کمک می کند. در مجموع از شرایط این تیم نمی توانم شکایتی داشته باشم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنی ، کوچویی ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار