عامری: بهترین مدافع باید از دانشگاه آزاد انتخاب می شد

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با ناراحتی از انتخاب نشدن هیچ کدام از بازیکنان این تیم در جمع برترین های لیگ ملی اعتقاد دارد که حداقل یک بازیکن از این تیم باید در لیست برترین ها قرار می گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم تجلیل از برترین های لیگ ملی بسکتبال شب گذشته با تقدیر از پنج بازیکن برتر مسابقات برگزار شد. پنج بازیکن مزبور به عنوان برترین های اخلاق، پرتاب 3 امتیازی و آزاد، پدیده لیگ و بهترین مدافع در بین تیم های مهرام و پتروشیمی تقسیم شده بودند و همین موضوع باعث ناراحتی تیم دانشگاه آزاد شد.

دانشگاه آزاد در لیگ ملی با 965 گل خورده تنها تیمی بود که میزان امتیازات دریافتی آن زیر 1000 بود و حتی بازیکنان تیم های مقابل هم به دفاع خوب دانشگاه اشاره داشتند.

هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد هم با اشاره به همین موضوع گفت: "حق بازیکنان تیم ما که در لیگ سوم شدند، حضور در جمع پنج بازیکن برتر مسابقات بود. بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و چه از نظر آمار و چه نظرات کارشناسان بهترین دفاع لیگ را داشتیم به این ترتیب حداقل امکان این وحود داشت که بهترین مدافع لیگ از تیم ما انتخاب می شد یا اینکه بازیکن اخلاق از بین بازیکنان تیم ما برگزیده می شد."

گفتنی است تیم دانشگاه آزاد فردا در اولین بازی لیگ حرفه ای با شهرداری گرگان مسابقه می دهد. این دیدار به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هادی ، عامری ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار