تکرار/

منصوریان: غیبت مونتاری متعجبم کرد/ امیدوارم بتوانیم در آسیا موفق باشیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اینکه مونتاری در ترکیب اولیه قرار نگرفت تعجب کردیم و همین موضوع بار زیادی از روی دوش تیم ما برداشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علیرضا منصوریان پس از برتری یک بر صفر مقابل الجیش قطر اظهار داشت: از همه هواداران تشکر می کنم که ما را در این دیدار حمایت کردند.

وی افزود: الجیش تیم پرستاره ای است و پیروزی مقابل این تیم برای ما تجربه خوبی پیش از دیدار مقابل پاختاکور بود.

منصوریان ادامه داد: اینکه مونتاری در ترکیب اولیه قرار نگرفت تعجب کردیم و همین موضوع بار زیادی از روی دوش تیم ما برداشت.

سرمربی تیم نفت تهران با تشکر از همه هواداران اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم پرچم ایران را بالا ببریم و از منافع فوتبال ایران دفاع کنیم. اگر می‌باختیم یک سهمیه ما کم می‌شد. از همه باشگاه‌هایی که برای حمایت از ما بیانیه دادند، تشکر می‌کنم. در پایان نیمه اول متوجه شدم که حدود 7-8 هزار هوادار به ورزشگاه آمده است و از این مسئله خیلی خوشحال شدم.

وی در مورد این دیدار گفت: در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم اما نشد. از بازیکنان تشکر می‌کنم که مهم‌ بودن بازی را درک کرده و فعل خواستن را به خوبی صرف کردند. بازیکنان ما جوان و تازه‌ اول راه هستند.  گل خوبی را به ثمر رساندیم و به موقع هم از آن دفاع کردیم.

منصوریان گفت: احساسی بازی نکردیم و منطقی بودیم و با وجود اینکه الجیش تیم خوبی بود اجازه حمله به آنها ندادیم. از مردم و رسانه ها تشکر میکنم که به خوبی از ما حمایت کردند.  امروز همه نشان دادند که رنگ اهمیتی ندارد و همه در قالب یک پرچم آن هم پرچم ایران یعنی سبز و سفید و قرمز در ورزشگاه حاضر شدند.

وی گفت: الجیش از بازیکنان برزیلی، کره ای و آفریقایی بهره می برد و فقط خط حمله این تیم 12 میلیون دلار هزینه داشته است ولی در هر حال ما بهتر بودیم و پیروز میدان شدیم.

منصوریان ادامه داد: بازی های الجیش را آنالیز کرده بودیم و میدانستیم اگر ترسو بازی کنیم و آنها جلو بیایند گل می خوریم و با هوش عمل کردیم و مالکیت توپ را بدست آوردیم، میدانستیم هوای ورزشگاه آزادی سنگین است و هوا امروز به ما کمک کرد. همچنین میدانستیم که الجیش در 15 دقیقه پایانی کم می آورد و اگر گل نمی زدیم فشار را کمتر می کردیم.

وی همچنین گفت: از تک تک بازیکنانم رضایت دارم، از کادر پزشکی نیز تشکر می کنم ، به تمام بازیکنانم احتیاج داشتم و خوشحالم که توانستیم سربلند باشیم.

منصوریان افزود: ما باید سهمیه 3+1 خود را حفظ می‌کردیم که در کنار عربستان چنین شرایطی را داشته باشیم. این برای امتیاز ما بسیار اهمیت داشت تا در سال آینده لیگ قهرمانان آسیا سهمیه ما به 2+2 تبدیل نشود.

وی تصریح کرد: تیم ما تیم جوانی است و می تواند در آسیا سورپرایز باشد، البته اگر مغروز شویم این مسئله برعکس شده و باعث شکستمان می شود، امیدوارم بتوانیم در آسیا موفق باشیم.

منصوریان در پایان با تشکر از حضور ستاره های فوتبال ایران در ورزشگاه و حمایت باشگاه ها و هواداران گفت: از کریم باقری تشکر می کنم که امروز در جلسه ما حضور یافت، همچنین از رحمتی ممنونم. از هوادارن استقلال انتظار داشتم چرا که 20 سال در کنارشان بودم، از هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی هم تشکر می کنم. خوشحالم که توانستم خوب بکارم که امروز کاشته هایم را درو کنم و مورد حمایت قرار بگیرم.

انتهای پیام/
برچسب ها: منصوریان ، نفت ، الجیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار