جلسه نمایندگان نفت و الجیش در مالزی

سرپرست باشگاه نفت تهران از جلسه با مسئولان باشگاه الجیش قطر برای فراهم کردن مقدمات دیدار پلی‌اف لیگ قهرمانان خبر داد.

جلسه نمایندگان نفت و الجیش در مالزی
رحیم ایرانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد سفر به مالزی برای قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر چند تیم فوتبال نفت تهران در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الجیش قطر می‌رود اما برای تعیین سه همگروه احتمالی خود در صورت صعود به مرحله بعدی به همراه امید گلمکانی مدیر روابط عمومی باشگاه سه‌شنبه به کوالالامپور مالزی سفر می‌کنیم.

وی افزود: همچنین در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری مورخ 10 و 11 دسامبر در کارگاه آموزشی که AFC برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان و AFC کاپ ترتیب داده شرکت خواهیم کرد. کارگاهی که سطح بالایی دارد و من با شرکت در آن در سال گذشته تجربیات ارزشمندی کسب کردم. همچنین مراسم قرعه‌کشی این 2 رقابت در روز 10 دسامبر برگزار می‌شود.

ایرانیان درباره این که آیا با مسئولان باشگاه الجیش قطر در این سفر مذاکره‌ای خواهد داشت یا خیر بیان کرد: به طور حتم در مورد مقدمات دیدار 2 تیم با مسئولان اعزامی الجیش مذاکره می‌کنیم. با توجه به این که تیم قطری 17 بهمن به تهران سفر می‌کند باید در جلسه‌ای مقدمات لازم مربوط به سفر و حضور آن‌ها در تهران فراهم شود.

سرپرست باشگاه نفت تهران ادامه داد: بلافاصله پس از پایان قرعه‌کشی و کارگاه آموزشی به ایران می‌آییم تا تیم نفت را در سفر به اهواز برای تقابل با فولاد خوزستان همراهی کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار