کشاورز: تسلط بازی را به دست گرفتیم و بردیم/ استرس قهرمانی نداریم چون قولی ندادیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: با توجه به شرایط و زحماتی که برای تیم کشیده‌ایم، قهرمانی دور از ذهن نیست، اما همچنان برای انجام رقابتی چشم نواز تلاش می‌کنیم.

کشاورز: تسلط بازی را به دست گرفتیم و بردیم/ استرس قهرمانی نداریم چون قولی ندادیممحمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: به واقع رقابت مطلوبی برابر تیم میثاق داشتیم که طی آن یک بازی جذاب، فیزیکی و تاکتیکی به نمایش گذاشته شد، با توجه به عملکرد دو تیم و برتری نسبی که نسبت به حریف داشتیم، به حقمان رسیدیم و امتیاز کامل بازی را از آن خود کردیم. میثاق رقیب قدرتمندی بود و در اواخر بازی نیز فشار حملات را افزایش داد، اما با تسلطی که داشتیم، همچنان بازی را مدیریت کردیم تا در ‌‌نهایت به پیروزی برسیم، در هفته‌ای که تمام رقبای صدرنشین عملکردی به نفع ما داشتند، کسب این امتیاز وظیفه‌ای بود تا به صدر نزدیک‌تر شویم.  
 
وی افزود: با وجود اینکه گیتی پسند پیروز دومین رقابت مقابل سرمربی سابق خود است، اما هیچ‌گاه حرفی نسبت به توانایی‌های لک ندارم. وی استادم بوده و من در جایگاهی نیستم تا توانایی‌ها را مقایسه کنم. فقط می‌توانم بگویم در این بازی بر‌تر بودیم و امتیاز خانگی را از آن خود کردیم، اما در مورد قهرمانی تیم با اینکه هیچ قولی به مسئولان باشگاه و هواداران نداده‌ام، اما با موقعیت فعلی و نزدیکیمان به صدر جدول به قهرمانی امید داریم و از سوی دیگر هیچ تیمی از این عنوان بدش نمی‌آید. تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین عنوان را کسب کنیم، اما هیچ فشار و استرسی بر تیم حاکم نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار