کشاورز: در بازی با پایاسازی بحث داوری در ذوق می‌زد/ در مورد پاکی فوتسال هیچ نظری نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بحث داوری در بازی با پایا سازی تمام عملکرد فنی تیممان را کم رنگ کرد.

کشاورز: در بازی با پایاسازی بحث داوری در ذوق می‌زد/ در مورد پاکی فوتسال هیچ نظری نمی‌دهممحمد کشاورز سرمربی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در بازی روز گذشته به دلیل عدم مدیریت داری بحث فنی امان دیده نشد طوری در حاشیه  تصمیمات داور بودیم که تمام رشته بازی از دستمان رها شد تا در یک بازی حساسی 2 امتیاز مهم را از دست بدهیم.
 
 کشاورز ادامه داد: پیش از سه هفته پایانی لیگ همه جا گفتیم کمیته داوری و کمیته فوتسال دقت بیشتری در عملکرد داوران داشته باشند اما متاسفانه این مورد تحقق  پیدا نکرد و بازی سرنوشت سازی در دو هفته پایانی رقابت‌ها دستخوش استرس داور قرار گیرد.
 
 وی افزود: در صحنه‌ای از بازی پنالتی احمد اسماعیل پور به دلیل پرتاب شدن بطری به طرف وی دستور  داور حکم  تکرار گرفت اما در همین حین تیم حریف با ضرب و شتم داور این نظر را باز گرداند تا رای چند دقیقه پیش داور تغییر و به ادامه بازی بیانجامد و همین امر شاید باعث  تساوی این رقابت شد و در همین جا حتی برای هفته پایانی لیگ از مسئولان کمیته فوتسال تقاضا دارم که داوران با تجربه و با تحکم خود را در بازی‌های سرنوشت ساز صدر و قعر جدول قرار دهند تا مبادا حتی از کسی ضایع شود زیرا یک تیم با زحمات فراوان مسئولان ارشد تا بازیکنان  و تدارکات یک تیم مشکل می‌گیرد که همه با ایمان به درستی یک لیگ در مسابقات شرکت می‌کنند.
 
کشاورز، در مورد امیدش به قهرمانی گفت: فقط امیدوارم حق به حقدار برسد و کسی که شایسته است قهرمان و تیمی که در حد لیگ برتر نیست حذف شود.
 
وی همچنین تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اتفاقات سال گذشته رخ ندهد و در یک قدمی قهرمانی دستمان از جام کوتاه نماند.
 
 کشاورز در پایان خاطر نشان کرد: در مورد پاک بودن لیگ فوتبال کشور هیچ نظری هم برای ابراز کردن ندارم و امیدوارم همه چیز همان گونه که نشان داده می‌شود پاک باشد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: گیتی ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار