هفته پایانی لیگ یک برگزار نمی‌شود/ قهرمانی کاشی نیلو در لیگ دسته اول

تیم های رسالت کرمان و آینده گستر ایرانیان از حضور در دیدارهای تشریفاتی هفته پایانی لیگ دسته اول انصراف دادند تا پرونده این مسابقات با قهرمانی کاشی نیلو اصفهان بسته شود.

به گزارش اختصاصی خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال ایران در دو مرحله از ماههای گذشته آغاز و پیگیری شد. در مرحله گروهی این رقابتها ۱۶ تیم در دو دسته دریای خزر و خلیج فارس به رقابت با تیم های مختلف پرداختند و در پایان ۱۴ هفته تلاش تیم های کاشی نیلو و آینده گستر از گروه دریای خزر و تیم های رسالت و آذرخش از گروه خلیج فارس به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

در این مرحله طبق توافق و اعلام قبلی مسابقات مرحله نهایی به صورت دوره ای برگزار شد و در پایان هفته پنجم تیم های کاشی نیلوی اصفهان آذرخش بندرعباس با ۱۰ امتیاز صعود خود به لیگ برتر مسابقات را مسجل کردند و دیدارهای هفته پایانی که قرار بود روز پنج شنبه ۲۱ ام در اصفهان برگزار شود تاثیری در جایگاه هیچ تیمی نداشت.

لذا تیم های رسالت کرمان و آینده گستر ایرانیان اصفهان از حضور در هفته پایانی انصراف دادند تا تیم های کاشی نیلو و آذرخش با ۱۳ امتیاز در مکان های اول و دوم جدول رده بندی قرار گرفته و در دور بعدی مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران حضور یابند.

بدین ترتیب پرونده مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران یادبود مرحوم حسن حسین زاده با قهرمانی تیم کاشی نیلوی اصفهان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آذرخش به پایان رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، تیم ، لیگ ، دسته اول ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار