شمس: یک نفر صحنه گردان تبانی‌های لیگ برتر فوتسال است/ بازیکن خاطی در نیم فصل اول هم به تیم حریف راه داده است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تبریز گفت: طی هفته گذشته اتفاقات زیادی در تیم افتاد و به گوش ما رساندند که از طرف رقیب با یکی دو نفر از بازیکنان ما صحبت شده تا محکم بازی نکنند.

شمس: یک نفر صحنه گردان تبانی‌های لیگ برتر فوتسال است/ بازیکن خاطی در نیم فصل اول هم به تیم حریف راه داده استحسین شمس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی این صحبتی که شده بود و به گوش ما رسید که با بازیکنان صحبت شده که محکم بازی نکنند و به رقیب راه بدهند اما با توجه به اینکه شک چیز خوبی نیست اعتماد خودم را نسبت به بازیکنانم را از بین نبردم و به تمرینات ادامه دادیم تا اینکه قبل از شروع بازی به صورت مطمئنی نام یک بازیکن آورده شد که قصد اخلال در بازی را دارد اما باز هم به این صحبت‌ها گوش ندادم و از آن بازیکنی در بازی استفاده کردم در طی بازی به صورت کاملا مشهودی بازیکن تیم مس به یار ششم رقیب تبدیل شد تا در بازی که ما در آن برتر بودیم بازنده باشیم.
 
 وی ادامه داد: با  مشاهده این اتفاقات فوری بازیکن مذکور را از زمین بیرون کشیدم تا باشگاه به تکلیفش رسیدگی کند.
 
وی افزود: متاسفانه این اولین سالی نیست که از سوی فرد خاصی در تیم‌های مختلف به بازیکنان پیشنهاد کم کاری می‌شود سال گذشته هم در  همین روزها بود که پس از باخت‌های عجیب در تیمهایی مانند حفاری، منصوری و تاسیسات صدای همین حاشیه‌ها درآمد تمام این موضوعات برای این است که راه برای فرد خاصی باز  شود تا در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بگیرد.

حسین شمس در ادامه بیان کرد: امروز به فدراسیون فوتبال می‌روم تا شاید کمیته انضباطی و یا حراست فدراسیون فکری به حال این موضوع کنند زیرا تمام تبانی‌ها از ناحیه یک شخص و در دو تیم متفاوت در دو سال اخیر انجام می‌گیرد، به این صورت که بازیکنان جوان هر تیم را با  زبان خود نرم می‌کنند، در صورتی که فقط 4 سهمیه لیگ برتری در تیم‌ها موجود است شاید به حدود 20 نفر وعده جذب در سال آینده را می‌دهند جوانان بی تجربه هم متاسفانه خام می‌شوند.
 
وی همچنین بیان کرد: ما هر کدام به عنوان مربی، بازیکن و یا حتی خبرنگار وظیفه داریم در جایگاه خود با این ناپاکی‌ها بجنگیم تا یک نفر صحنه گردان تبانی‌های لیگ نباشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به وضعیت بازیکن اخراجی‌ام تا پایان هفته رسیدگی می‌کنم زیرا در نیم فصل اول نیز شنیده می‌شد این بازیکن به هتل شخصی که برای این بازی هم با وی تماس گرفته رفته و در بازی کم کاری کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سونگون ، تیم ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار