شمس:

با دکتر جلسه می‌گذارم، با بقیه کوچولوها کاری ندارم/ کلاشی اکثر اوقات در حالت عادی به سر نمی‌برد

حسین شمس مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون به صحبت های مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره باشگاه دبیری پاسخ داد.

با دکتر جلسه می‌گذارم، با بقیه کوچولوها کاری ندارم/ کلاشی اکثر اوقات در حالت عادی به سر نمی‌برد

حسین شمس سرمربی اسبق تیم فوتسال دبیری تبریز و مدیرفنی فعلی مس سونگون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دکتر دبیری بیشتر از اینکه در مورد بدنسازی در فوتسال اطلاعات داشته باشند در مورد پزشکی – هسته‌ای ماهر هستند و بهتر است در همان زمینه حرف بزنند. این اولین باری است که می‌بینیم یک فردی که در مورد بدنسازی اطلاعات ندارد در این زمینه اظهار نظر می‌کند.

وی افزود: البته در این قضیه زیاد  دکتر دبیری مقصر نیست. و به نظر می رسد اطرافیان آنها سعی در خراب کردن وی دارند. هر کسی می‌تواند آزادانه اظهار نظر کند و دکتر هم میتوانند در هر موردی حرف بزنند اما وی خط قرمز جامعه‌ی ما نیستند و هر حرفی بزنند با پاسخ ما روبرو خواهد شد. دکتر یک ادم کاملا عادی بوده و من به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم هر کسی بخواهد در مورد بدنسازی تیم من حرف بزند.

شمس در مورد طلب ۱۹۰ میلیونی خود از باشگاه دبیری تبریز گفت: بنده ۱۹۰ میلیون از باشگاه طلبکارم و تا لحظه آخر پیگیر حقم خواهم بود. دفعه قبلی برخی از دوستان واسطه شدند تا از شکایت صرف نظر کنم. اما اگر باز هم حق و حقوق من پرداخت نشود مجبور می شوم به کمیته انضباطی شکایت کنم. در این زمینه در صورتی که شخص دبیری بخواهد مسئله را حل کند حاضرم با او جلسه برگزار کنم. به جز دکتر با هیچ‌یک از کوچولو های باشگاه حرف نمیزنم. چرا که آدم‌های کوچکی هستند که احترام بزرگتر را رعایت نمی کنند.

اگر  دبیری بخواهد که تخفیف بدهم این کار را انجام می‌دهم اما اینکه بگوبند کامل از حقت بگذر، امکان پذیر نیست و باید در جلسه کمیته انضباطی بررسی شود که چطور ممکن است عضو هیئت رییسه در قرارداد من دست ببرد. اگر این اتفاق افتاده باشد واقعا فاجعه است.

حسین شمس در پاسخ به اظهارات حسین کلاشی نایب رییس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: در این مورد چیزی برای گفتن ندارم. باید اول بررسی کنیم و ببینیم وی وقتی این حرف‌ها را زده در حالت عادی بوده یا خیر. چون کلاشی در اکثر اوقات حال عادی ندارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، شمس ، دبیری ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار