نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال

گام بلند تاسیسات برای قهرمانی در لیگ شانزدهم/ شهروند ماندنی شد، شهرداری امیدوار

مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری 7 دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری تاسیسات و ناکامی دیگر مدعیان قهرمانی به پایان رسید. در این هفته نه تنها قهرمان لیگ مشخص نشد که کار بقا و سقوط بین تیم های پایین جدولی هم به هفته آخر کشیده شد.

شهروند ساری۳- شرکت حفاری اهواز۱

تیم فوتسال شهروند ساری که در روزهای گذشته با ترک زمین خبرساز شده بود در خانه کار بزرگی کرد و در روزی که هواداران ساروی بیش از هر زمانی به یاری تیم خود شتافته بودند تیم مدعی و قدرتمند حفاری اهواز را با نتیجه ۳-۱ شکست داد. در این دیدار ابتدا شاگردان ابطحی به گل رسیدند اما این گل با ضربه حسین فهیمی پاسخ داده شد اما ساروی که می خواستند به هر قیمتی تیم خود را در لیگ برتر حفظ کنند در ادامه دو گل به ثمر رساندند تا با ۲۸ امتیاز بدون درنظر گرفتن بازی نیمه تمام با شهرداری ساوه در لیگ برتر ماندنی شوند.


تاسیسات دریایی تهران۴- مس سونگون تبریز۲

تاسیسات دریایی تهران در حالی که بار دیگر مربی بازیکن خود را در ترکیب داشت موفق شد تیم مس سونگون را که از مدعیان قهرمانی بود و از حضور حسین شمس بهره می برد با نتیجه مقتدرانه ۴-۲ از پیش رو بردارد. تاسیساتی ها با این نتیجه یک گام به قهرمانی در لیگ نزدیک شدند و کافی است در هفته آینده مقابل تیم منصوری در قرچک یک امتیاز کسب کنند تا بدون توجه به دیدار گیتی پسند به عنوان قهرمانی دست یابند. نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی ۱-۱ به پایان رسیده بود.


فردوسی مشهد۶- مقاومت البرز۳

در مشهد تیم فردوسی که از جایگاهش در میانه جدول مطمین است با ارائه بازی محکم به برگزاری لیگ پاک کمک کرد. در این هفته تیم فردوسی در خانه تیم مقاومت البرز را که برای بقا می جنگید با نتیجه ۶-۳ مغلوب کرد. مقاومتی ها که همه تیم های لیگ را با تاکتیک دفاع و ضدحمله آزار می دادند در این دیدار خیلی زود از میزبان عقب افتادند تا با عقب کشیدن تیم فردوسی مهمترین اسلحه خود را از دست بدهند و بازی انتحاری آنها به گلهای متعدد حریف بیانجامد. البته درخشش میثم خیام هم در کسب این نتیجه برای فردوسی بی تاثیر نبود.


شهرداری ساوه۷- دبیری تبریز۲

تیم پایین جدولی شهرداری ساوه در ادامه نتایج درخشان خود در هفته های اخیر در خانه مدافع عنوان قهرمانی را گلباران کرد. در این دیدار تیم ساروی نیمه اول را با دو گل مریدی زاده با نتیجه ۲-۱ به رختکن رفت اما در نیمه دوم حملات تیم دبیری با ضدحملات با برنامه شهرداری ساوه پاسخ داده شد و این تیم توانست بازی را با نتیجه ۷-۲ به سود خود به پایان ببرد. در این دیدار فرهاد فخیم بازیکن با تجربه تیم دبیری از زمین بازی اخراج شد تا مشکلات فراوان تیم متمول دبیری دوچندان شود. عدم حضور مربی در تیم دبیری تبریز به وضوح آشکار بود. با این نتیجه شهرداری ساوه ۲۱ امتیازی شد و در صورتی که سه امتیاز بازی نیمه تمام این تیم با شهروند به حساب شهرداری واریز شود این تیم می‌تواند با برد در بازی آینده مقابل حفاری در لیگ برتر فوتسال ماندگار شود.


پایا سازه تبریز۲- گیتی پسند اصفهان۲

دیدار جنجالی هفته بیست و پنجم را تیم های پایاسازه تبریز و گیت پسند اصفهان برگزار کردند. در این دیدار تیم تبریزی که آخرین فرصت خود برای بقا را تجربه می کرد دو بار از گیتی پسندی پیش افتاد که به سختی نیازمند کسب سه امتیاز بازی برای قهرمانی بود. اما اسماعیل پور و جاوید گلهای پایاسازه را پاسخ دادند تا در بازی ای که   مربی دو تیم یعنی محمد کشاورز و مجید زارعی از زمین بازی اخراج شدند، بازی با نتیجه مساوی ۲-۲ به پایان برسد. مهمترین نکته این دیدار پنالتی نقطه دومی بود که در فاصله ۷ ثانیه به پایان بازی نصیب گیتی پسند شد اما در لحظه زدن ضربه توسط اسماعیل پور یک بطری به سوی او پرتاب شد و پنالتی به بیرون رفت. در این لحظه داور اول اوت و داور دوم تکرار پنالتی را اعلام کرد تا بازی به دلیل اعتراض هر دو تیم دقایقی متوقف شود ولی در نهایت بازی با دراپ بال ادامه یافت تا هر تیم فقط یک امتیاز کسب کند و گیتی پسند با امید کم برای قهرمانی و پایاسازه با امید اندک برای بقا به مسیر ادامه دهند.


ماهان تندیس قم۱- فرش آرا ۶

در یکی از دیدارهای بی تاثیر هفته بیست و پنجم تیم فرش آرای مشهد در قم توانست تیم ماهان تندیس را با نتیجه عجیب ۶-۱ در هم بکوبد. در حالی که نیمه اول این دیدار به سود میزبان به پایان رسیده بود در نیمه دوم شاگردان مرتضایی ۶ گل زدند تا بعد از مدتها طعم برد را چشیده و اعاده حیثیت کنند.


میثاق تهران۴- شهید منصوری قرچک ۱

در آخرین دیدار این هفته نیز تیم میثاق تهران توانست در دیداری که اهمیت خاصی برای بقا یا قهرمانی نداشت تیم منصوری قرچک را که در این هفته ها خوب نتیجه می گیرد با نتیجه خوب ۴-۱ شکست دهد تا رضا لک مقابل تیم سابقش موفق باشد. با این نتیجه تیم میثاق در رده نهم قرار بگیرد و منصوری در جایگاه ششمی باقی بماند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار