مصطفوی: مدارکم را به گینس ارسال کردم / ادعای وفایی در مراجع قانونی رد شده است

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: من مدارکم را از طریق یکی از دوستانم به موسسه رکورد گینس دادم.

داریوش مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: من دوستی دارم که مدارک و اسنادم را در اختیار او قرار دادم تا نامم را در گینس ثبت شود.

مصطفوی در ادامه عنوان کرد: پنجاه سال در فوتبال حضور داشتم بازیکن تیم ملی استقلال و پرسپولیس بودم بازیکن تیم ملی در المپیک بودم و در سال 19810 تیم ملی را به المپیک بردم.

وی یادآور شد: در زمان دبیر کلی‌ام در فدراسیون تیم‌های استقلال پاس و پرسپولیس قهرمان جام باشگاه‍‌های آسیا و جام شدند در سال 1996 که رئیس فدراسیون بودم ملی ایران قهرمان جام اخلاق شد و اگرپنالتی‌ها روی خدا عزیزی گرفته می‌شد به فینال راه پیدا می‌کردیم همچنین در زمان من تیم ملی به جام جهانی 1991 فرانسه رفت.

مصطفوی عنوان کرد: بعد از جام جهانی  بدلیل تحولات سیاسی مر کنار گذاشتن اما بعد ها به عنوان مشاوره انتخابم کردند.

وی درباره ادعای وفایی نسبت به مالکیت داشتن در تیم پرسپولیس گفت: این ادعای شخصی وفایی است تا جایی که من می دانم دادگاه و دادگستری ادعای این فرد را رد کرده است.

رئیس فدراسیون سابق فوتبال در ادامه عنوان کرد: زمانی که من مدیر عامل وفایی یک شرکت مواد غذایی  داشت که ما قرار داد بست اما، پول قرارداد شرکتش را نداد.

وی بیان کرد: به هرحال ادعای وفایی در مجامع حقوقی و دادگستری رد شده و تا جایی که من اطلاع دارم وی چند بار شکایت کرده اما به جایی نرسیده است.

وی درباره ی احتمال حضور برانکو و قطبی در تیم پرسپولیس گفت: هر مربی که به پرسپولیس بیاد محکوم به شکست است برانکو و قطبی یا هر مربی دیگری نمی‌توانند به پرسپولیس کمک کنند قطبی یک بار پرسپولیس را بر اساس حادثه قهرمان کرد و به جزء آن کارنامه موفق دیگری نداشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مصطفوی ، گینس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار