مصطفوی: آقایان! دست از سر استقلال و پرسپولیس بردارید

مدیر عامل اسبق پرسپولیس گفت: خصوصی‌سازی نه تنها در باشگاه‌ها بلکه باید در کل کشور انجام شود.

مصطفوی: آقایان، دست از سر استقلال و پرسپولیس برداریدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش مصطفوی اظهار داشت: خصوصی‌سازی تنها برای استقلال و پرسپولیس به درد نمی‌خورد بلکه در کل کشور باید اعمال شود. اگر می‌خواهیم این اتفاق بیفتد باید آسیب‌شناسی صورت گیرد. دو ورزشگاه به این دو باشگاه بدهند و هیئت مدیره را هم از همین افرادی که در جلسه امروز بودند، انتخاب کنند. آن‌ها خودشان پول می‌آورند و احتیاجی به پول ندارند، صاحبان اصلی استقلال و پرسپولیس مردم هستند.

وی اضافه کرد: چرا ذوب‌آهن و سپاهان می‌توانند از بودجه‌ی دولتی استفاده کنند و فقط این کار برای سرخابی‌ها مشکل دارد، فکر می‌کنم همه دولت‌ها در 36 سال گذشته در این مورد کم‌کاری داشتند.

وی در باره این که میرزایی بیان کرده که پرسپولیس قبلاً خصوصی بوده است، اظهار کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم، سازمان خصوصی‌سازی هم‌ می‌خواهد خصوصی‌سازی انجام دهد، درد و دوای فوتبال ما دادن این دو باشگاه به افراد پولدار نیست، خود مردم می‌توانند این دو تیم را بچرخانند و پول بیاورند ما باید بگوییم آقایان فقط کنار بروید، ما خودمان می‌توانیم این تیم را مدیریت کنیم.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس عنوان کرد: به اندازه‌ی دو هزار سال تخصص در این جلسه نشسته بودند، با این راهی که دولت می‌رود جز این که نظر مردم نسبت به آن عوض شود چیز دیگری اتفاق نمی‌افتد. اگر پیشنهادی را که ما دادیم قبول کنند دولت یک ریال هم نباید کمک کند، دولت خیلی دوست دارد با این دو تیم بازی کند و دلیلش را هم نمی‌دانم.

مصطفوی در مورد این که گفته می‌شود در فوتبال فساد وجود دارد، گفت: اگر کمیسیونی در مجلس این موضوع را بررسی کرده و فسادی در فوتبال وجود دارد، چرا برای اعلام آن تعلل می‌کند، با قاطعیت می‌گویم فسادی در این رشته وجود ندارد و این‌ها بهانه است که فوتبال را بیش از این زمین بزنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موضوع به اواخر این دوره مجلس ارتباط دارد یا خیر، اظهار کرد: حتماً ربط دارد و اگر نداشت زودتر اعلام می‌کردند چه دست‌هایی پشت پرده وجود دارد؟ به نظر من به دلیل تعلل دولتی‌هاست که این اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار