مرزبان: پدیده برای خراسانی هاست/با چنگ و دندان تیم را حفظ می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: مسئولان تیم درصدد هستند که مطالبات بازیکنان پرداخت شود و باید بگویم وجود مشکلات باعث نمی‌شود که ما تمرینات تیم خود را تعطیل کنیم.

مرزبان: پدیده برای خراسانی هاست/با چنگ و دندان تیم را حفظ می‌کنیمعلیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره شایعات اخیر در خصوص تعطیلی تمرینات این تیم اظهار داشت: در هر صورت یکسری مشکلات در اکثر تیم‌ها وجود دارد و در تیم ما نیز تا حدودی این مشکلات به چشم می‌خورد، اما این موضوعات باعث نمی‌شود که ما تمرینات تیم را تعطیل کنیم و باید بگویم که بازیکنان نیز حق دارند که به مطالبات خود برسند، اما اینکه بخواهند تمرینات را تعطیل کنند به این شکل نیست و این بحث تنها شایعه‌پردازی است که برخی از رسانه‌ها به آن می‌پردازند.   
 
وی درباره وضعیت تیم افزود: تمرینات تیم پدیده همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت و تمام بازیکنان نیز به تهران خواهند آمد و امید دارم مقابل تیم راه آهن با تمام توان ظاهر شویم و 3 امتیاز این دیدار را کسب و با دست پر به مشهد برگردیم.   
 
مرزبان تصریح کرد: در حال حاضر برخی از بازیکنان خارجی ما با مشکل روبرو هستند، اما امیدوارد مشکلات این بازیکنان نیز طی روزهای آینده حل شود.   
 
وی در ادامه بیان کرد: با صراحت می‌گویم تیم ما متعلق به مردم خراسان است و به هیچ عنوان دوست نداریم تا مردم را ناراحت کنیم و این حق استان است که در لیگ بر‌تر تیم داشته باشد و ما نیز تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول ارتقاء دهیم.   
 
سرمربی تیم پدیده اظهار کرد: با توجه به مذاکراتی که با مدیریت پدیده داشته‌ایم، همه متحد و هماهنگ شدیم که سال بعد نیز تیمی را روانه لیگ بر‌تر نماییم که بتوانیم سهمیه‌ آسیایی را هم کسب کنیم تا از این طریق دل هواداران عزیز را شاد و آن‌ها از این طریق به تیم خودشان افتخار کنند.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید بگویم که مجموعه پدیده تا به امروز زحمات بسیاری را کشیده است، اما وجود برخی از مشکلات باعث شده که تیم نیز تحت تاثیر قرار بگیرد، اما امیدواریم مسئولین استانی هم کمک کنند تا هرچه زود‌تر این مسائل برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار