در حاشیه برگزاری هفته پایانی لیگ برتر ووشو

مربی تیم ساندای دانشگاه آزاد: به تشخیص پزشک مسابقات اعتراض دارم نه به داوری

شیر آقایی گفت: در دیدار امیر فضلی سانداکار تیم پارس جنوبی و معین تقوی سانداکار تیم دانشگاه آزاد به تشخیص پزشک که باعث باخت تقوی شد ، اعتراض دارم.

کیوان شیرآقایی مربی تیم ساندای دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در دیدار وزن منهای 85کیلوگرم که بین معین تقوی ساندار تیم ما و امیرفضلی سانداکار تیم پارس جنوبی بود با ضربه ی خطایی که امیرفضلی به تقوی زد باعث شد تا وی توان ادامه بازی را نداشته باشد. طبق قوانین این ضربه خطا در صورتیکه با تشخیص پزشک باعث ناتوانی بازیکن مصدوم از ادامه بازی شود نتیجه به نفع وی رقم می خورد و داوران فرد آسیب دیده را پیروز میدان اعلام می کنند.

وی ادامه داد: در دیدار فضلی با تقوی نیز این اتفاق پیش آمد و پزشک تیم ضربه خوردن بازیکن دانشگاه آزاد معین تقوی را توسط امیر فضلی تایید کرد اما طبق ادعای پزشک حاضر در مسابقات تقوی توان ادامه بازی را داشت .اما این در حالی است که معین تقوی از درد به خود می پیچید و نمی توانست ادامه دهد و در نهایت با رای داوران بر اساس ادعای پزشک بازی به نفع امیر فضلی پایان یافت.

وی افزود: من به قضاوت داوران اعتراضی نکردم بلکه تمام شکایت من به رای پزشک بود،زیرا داوران مجبور بودند براساس رای پزشک قضاوت کنند که تشخیص اشتباه وی باعث صدور رای به ضرر دانشگاه آزاد و در نهایت از دست دادن مقام قهرمانی شد.

شیرآقایی در پایان در خصوص سطح بازی های هشتمین مرحله لیگ برتر ووشو گفت:تمامی تیم های حاضر پر قدرت حاضر شده بودند و بازی های خوب و سختی را همگی پشت سر گذاشتیم اما بازی های مرحله نهایی از جذابیت خاصی برخوردار بود زیرا اکثر قهرمانان ملی در مقابل هم بازی کردند و این زیبایی این دیدارها والبته حساسیت رقابت ها را بیشتر کرد ،تا جاییکه شاهد بودید سجاد عباسی قهرمان جهان که سانداکار تیم دانشگاه آزاد موفق به شکست محسن محمد سیفی دارنده مدال های جهانی و بازی های آسیایی را مغلوب کند که این نشان از بالا بودن سطح این رقابت ها دارد.

گفتنی است:هشتمین مرحله لیگ برتر ووشو عصر امروز پنجشنبه 30 بهمن در محل آکادمی ووشو با قهرمانی تیم پارس جنوبی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار