چین سرآغازی برای پیکارهای جهانی

شیر آقایی گفت: برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی جهان، دیدار با تیم ووشوی چین یکی از بهترین تدارکات محسوب می شود.

کیوان شیرآقایی مربی تیم ملی ووشو کشورمان در بخش ساندا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعلام کرد: مسئولان فدراسیون ووشو همچون گذشته با برنامه ریزی های دقیق تدارکات خوبی برای مسابقات قهرمانی جهان که اواخر آبان ماه در اندونزی پیش رو داریم، در نظر گرفته اند. دعوت از تیم ملی چین در مهرماه و همچنین حضور اردونشینان اعزامی به مسابقات جهانی در رقابت های ووشو جام پارس در 26 شهریور ماه سال جاری کمک بسیاری در بالا بردن آمادگی سانداکاران برای این رویداد مهم محسوب می شود.

وی ادامه داد: در اردوی نخست که از 3 مرداد در محل آکادمی ووشو برگزار کردیم سانداکاران با آمادگی خوبی وارد اردو شدند. چون اکثر اردونشینان از قهرمانم آسیایی و جهان هستند مشکل خاصی برای آماده سازی آنان در نخستین مرحله اردو نداشتیم دور حال حاضر در استراحت و تعطیلی سه روزه به سر می برند.

مربی تیم ملی ساندا گفت: برای آمادگی هرچه بیشتر به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان 7 مرحله اردوی تدارکاتی در نظر گرفته ایم که اردوی نخست 15 مرداد ماه به پایان رسید و اردوی دوم 18 همین ماه آغاز می شود. 

شیرآقایی افزود: در اردوی نخست با توجه به برگزاری یک رقابت درون اردویی و همچنین پیش رو داشتن دومین انتخابی در اردوی بعدی بین نفرات هر وزن، سعی کردیم در تمرینات فقط به آماده سازی عمومی سانداکاران بپردازیم و فشار تمرینی را بالا نبریم. این روند تمرینی در اردوی بعدی نیز اجرا می شود تا نفرات اصلی هر وزن مشخص شود. 

مربی تیم ملی ووشو در پایان گفت : در حال حاضر 20 سانداکار در 10 وزن در اردوی آماده سازی مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند که در نهایت فقط 5 وزن به این پیکارها اعزام می شوند.

یاداوری می شود مسابقات ووشو قهرمانی جهان آبان ماه به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار