رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی خبرداد؛

دستگیری قاتل پس از سه سال

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه قاتل بارها مکان خود را تغییر می‌داد گفت: کارآگاهان در عملیاتی فنی و دقیق قاتل فراری را بدون درگیری در مخفی‌گاهش دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

دستگیری قاتل پس از سه سال
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ پرویز عرب‌زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی با اشاره به حادثه نزاع بین دو برادر و فرد سوم گفت: در این درگیری یکی از برادران 40 ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و دیگری مجروح و ضارب با توجه به خلوتی صبح از محل متواری شد.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان، عملیات دستگیری قاتل فراری را آغاز کرده که در تحقیقات خود متوجه متواری شدن قاتل به تهران و اشتغال وی در کارگاه نجاری می شوند.

عرب‌زاده با بیان اینکه قاتل فراری بارها مکان خود را تغییر می داد تصریح کرد: در طول سه سال گذشته به استان مازندران، شهرستان مشهد و زاهدان متواری شد که در نهایت سه هفته پیش به بیرجند آمده و در مخفی‌گاهی پنهان شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: کارآگاهان در عملیاتی فنی و دقیق قاتل فراری را پس از سه ساعت عملیات کنترل و مراقبت، بدون درگیری در مخفی‌گاهش دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم 30 ساله در اعترافاتش به قتل اعتراف کرد و انگیزه‌اش از قتل را اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کرد.

عرب‌زاده به شهروندان توصیه کرد: در هنگام بروز اختلافات خونسردی خود را حفظ کرده و رفتار خود را کنترل کنند.

وی حمل سلاح سرد را یکی از عوامل اصلی مجروحیت در نزاع دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان اختلافات خود را از طریق مراجع قضائی و یا مراجعه به بزرگان و افراد معتمد برطرف کنند و با الگوپذیری از آموزه‌های دینی مبنی بر گذشت و کنترل خشم حادثه‌ای را برای خود و دیگران رقم نزنند.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.