دو حكم انتصاب در صدا و سیما

در احكامی جداگانه محمد بدخشان و مهدی خلجی ، به ترتیب «مدیر مطالعات بهبود تحول سازمان» و «مدیر گروه اقتصاد و جامعه شبكه پنج» سیما شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مدیر شبكه پنج سیما در حكمی مهدی خلجی را به عنوان مدیر گروه اقتصاد و جامعه شبكه پنج سیما منصوب كرد.

مجید زین العابدین در این حكم با اشاره به ساختار جدید و ماموریت های شبكه پنج سیما در حوزه اقتصاد از مهدی خلجی خواسته است با برنامه ریزی مناسب، بر روند تولید برنامه های اقتصادی و اجتماعی این شبكه تاثیر گذار باشد. وی از مدیر گروه اقتصاد و جامعه شبكه پنج خواسته است در تولید برنامه های حوزه كاری خود بر موضوعاتی چون اقتصاد خانواده، اقتصاد سینما، اقتصاد ورزش، اقتصاد محیط زیست، اقتصاد عشایر و آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشد. در این حكم همچنین بر حفظ برنامه های پر مخاطب كنونی شبكه 5 سیما تاكید شده است.

در حكم عباس عبدالله نژاد، مدیر كل طراحی ساختار و تشكیلات سازمان صدا و سیما نیز  به آقای محمد بدخشان تكلیف شده است بر مولفه هایی نظیر طراحی نظام ها  سبك های مدیریت نوین در راستای بهبود مدیریت، مطالعات بنیادی برای بهبود ساختار و تشكیلات سازمان، تدوین نظام تشكیلاتی برای رفع نیاز های تكنولوژیكی رسانه، تدوین الگویی برای برون سپاری برخی مأموریت ها و وظایف سازمان و تلاش برای پیاده سازی طرح های تحول و بهبود سازمانی عمل كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار