خادم:

واگذاری پرسپولیس و استقلال به سال بعد موکول شد/ مذاکره با حامی مالی پرسپولیس در جریان است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری پرسپولیس و استقلال به سال بعد موکول شد، اما در حال حاضر چند نفر برای خرید سهام این دو باشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

خادم: واگذاری پرسپولیس و استقلال به سال بعد موکول شد/ مذاکره با اسپانسر پرسپولیس در جریان استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیررضا خادم در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جمع خبرنگاران، در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: واگذاری سهام سرخابی‌ها به سال آینده موکول شده است، اما برای مزایده چند نفر برای خرید خواهند آمد و اعلام آمادگی هم کرده‌اند.  
 
وی در خصوص استعفای طاهری از هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و فقط در روزنامه خواندم او مشاور وزیر و رئیس صندوق پیشکسوتان است، در یک سال گذشته هم عضو شورای تعیین تکلیف دو باشگاه سرخابی در جلسات حضور داشته است، ادامه همکاری وی شرایط خاصی را ایجاد نمی‌کند، او مشاور وزیر است.  
 
وی در مورد اینکه لالوویچ گفته بهتر است به جای او رسول خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی شود، بیان کرد: به نظر من بهتر است کسانی که در فدراسیون فعالیت می‌کنند و رابطه خوبی با فدراسیون‌های جهانی مربوطه دارند حضور داشته باشند و کاندید شوند.  
 
خادم در خصوص وضعیت اسپانسرهای پرسپولیس و استقلال افزود: مدیران باشگاه استقلال از عملکرد اسپانسر خود راضی هستند و تقریبا به تعهداتش را برای این تیم انجام داده است، اما در حال حاضر برای تیم پرسپولیس نیز اسپانسری انتخاب نمودیم و در حال مذاکره هستیم و امیدوارم طی روزهای آینده به توافقات لازم دست پیدا کنیم.  
 
وی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس افزود: نژادفلاح قائم مقام باشگاه است و هنوز در مورد مدیرعامل تصمیم نگرفته‌ایم و فکر نمی‌کنم این مسئله در بخش واگذاری مشکلی پیش بیاید.  
 
خادم درباره برانکو نیز بیان کرد: درباره وضعیت برانکو بهتر است که از خود باشگاه اطلاعات بگیرد، چرا که این مسائل به باشگاه پرسپولیس مربوط می‌باشد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، وزیر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار