هلاکت 4 تن از عناصر انتحاری داعش و خنثی‌سازی 3 بمب در منطقه البغدادی

در حمله نیروهای انتحاری داعش به یک مجتمع مسکونی در منطقه البغدادی عراق، 4 تن از نیروهای انتحاری کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، این شبکه گزارش داد که در حمله امروز دوشنبه نیروهای انتحاری داعش به یک مجتمع مسکونی در منطقه البغدادی در استان الأنبار عراق، 4 نیروی انتحاری داعش به هلاکت رسیدند و این درحالی است که پلیس استان الأنبار توانست سه خودروی بمب گذاری شده در همین منطقه را خنثی نماید.

روسیا الیوم به نقل از رسانه های محلی گزارش داد که رئیس پلیس اطلاعاتی منطقه بغدادی " صباح جبیر" گفت: نیروهای امنیتی عراق صبح امروز با 4 فرد انتحاری زیر مجموعه داعش که اقدام به بستن کمربندهای انفجاری کرده بودند و سعی داشتند تا به یک مجتمع مسکونی در منطقه بغدادی حمله کنند درگیر شدند که طی آن هر4 نفر از نیروهای انتحاری به هلاکت رسیدند.

وی در ادامه گفت این نیروهای انتحاری دارای ملیت های عربی بودند و داده های اطلاعاتی نشان می‌دهد که 16 نیروی انتحاری دیگر نیز تلاش داشته اند تا به این مجتمع مسکونی از روستای "القصر" در منطقه بغدادی حمله ور شوند.

از سوی دیگر نیز روسیا الیوم گزارش داد که یک منبع امنیتی در گفتگو با شبکه سومریه نیوز اعلام کرده که نیروهای مبارزه با مواد منفجره متعلق به لشکر دوم پلیس فدرال عراق توانستند سه خودرو نظامی بمب گذاری شده از نوع "هامر" را در منطقه بغدادی در استان الأنبار عراق خنثی نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلاکت ، داعش ، بمب ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار