قطع راه‌های مواصلاتی داعش میان فلوجه و جزیره خالدیه عراق/هلاکت مفتی داعش

عضو شورای استان انبار عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند راه‌های مواصلاتی عناصر داعش میان فلوجه و جزیره الخالدیه در شرق رمادی را قطع کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری المسله، "عذال الفهداوی،" عضو شورای استان انبار در اظهاراتی گفت که نیروهای امنیتی تحت فرماندهی بغداد طی پیشروی‌های خود توانستند منطقه‌ای واقع در میان پل ژاپنی و منطقه البوشجل در جزیره الخالدیه (23 کیلومتری شرق رمادی) را از کنترل تروریست‌های داعش آزاد کنند.

فهداوی افزود: نیروهای امنیتی همچنین موفق شدند راه مواصلاتی داعش میان فلوجه و جزیره خالدیه از یک سو و صقلاویه و فلوجه را از سوی دیگر قطع کنند.

وی خاطرنشان کرد نیروهای عراقی همچنان به عملیات‌های خود برای آزاد سازی مناطق جزیره خالدیه ادامه می دهد.

در همین حال" جبار المعموری،" فرمانده نیروهای مردمی نیز اعلام کرد که 3 تن از سرکرده‌های داعش در صلاح الدین در کرکوک کشته شدند.

وی افزود: نیروهای عراقی موفق شدند حمله تروریست‌های داعش به میدان‌های نفتی علاس واقع در استان صلاح الدین را دفع کنند.

به گفته این منبع عراقی، در جریان این حمله تروریست‌ها با نیروهای عراقی درگیر شدند و در پی آن 3 تن از سرکرده‌های داعش به همراه شماری تروریست کشته شدند.

معموری تصریح کرد که یکی از مهمترین مقرهای داعش در ناحیه الریاض نزدیک روستای الزکاع نیز به شدت بمباران شد که در نتیجه آن معاون فرمانده نظامی داعش در این منطقه با چند تن از همراهان وی کشته شدند.

وی تاکید کرد: داعش طی 24 ساعت گذشته با دست دادن شمار زیادی از نیروهای خود در صلاح الدین و کرکوک، متحمل تلفات سنگینی شده است.

همچنین مفتی داعش به همراه یکی از فرماندهان این گروه تروریستی در یک حمله هوایی در شرق الرمادی در عراق کشته شدند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار