با حضور امیر دریادار سیاری؛

یادواره فرماندهان و سرداران صومعه‌سرا برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا از برگزاری یادواره فرماندهان، سرداران و 500 شهید والامقام این شهرستان با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در پنجم اسفند ماه جاری خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، "محسن خلوص‌دهقان‌پور" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هرگز نباید یاد و خاطره شهدا از ذهن و خاطر ما فراموش شود.
 
وی افزود: برگزاری مراسم‌ باشکوه یادواره شهدا موجب می‌شود یادمان باشد که امنیت و آرامش خود را مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان هستیم.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با اشاره به شرایط کنونی جامعه و جنگ نرم دشمنان در جبهه‌های فرهنگی تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم برگزاری یادواره‌های شهدای یکی از راه‌های مقابله است.
 
"خلوص‌دهقان‌پور" زمان برگزاری یادواره فرماندهان، سرداران و 500 شهید صومعه‌سرا در روز سه‌‌شنبه پنجم اسفند ماه جاری ذکر کرد و یادآور شد: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اصلی این یادواره است.
 
وی تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم از خانواده شهدا و زنده نگه ‎‌‌‌داشتن یاد و خاطره شهدا را هدف مهم برگزاری یادواره‌ها دانست و یادآور شد: یادواره شهدای صومعه‌سرا بیش از 25 سال است که با حضور گسترده مسئولان و مردم این شهرستان برگزار می‌شود.
 
مراسم یادواره مذکور به همت ستاد بزرگداشت یادواره شهدای صومعه‌سرا برگزار می‌شود.
    
انتهای پیام/    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار