مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی:

۷ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم در تالار بورس خراسان جنوبی معامله شد

مدیر تالار بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بهمن‌ماه امسال ۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۱۵۲ سهم در بورس خراسان جنوبی معامله شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،،، سعید هریوندی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بهمن ماه امسال بالغ بر 7 میلیون و 821 هزار و 152 سهم در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت.

وی ارزش این تعداد سهم معامله شده در تالار بورس استان را 17 میلیارد ریال دانست و افزود: این میزان در مقایسه با دی ماه 9 درصد کاهش داشته است.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در دی ماه امسال 8 میلیون و 730 هزار و 123 سهم در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفته که ارزش این تعداد سهم بالغ بر 18 میلیارد ریال بوده است.

هریوندی تصریح کرد: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه به 350 میلیارد ریال رسید که 55 درصد آن مربوط به خرید سهام و 45 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی از افتتاح 332 کد معاملاتی جدید از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در بورس خراسان جنوبی خبر داد و افزود: سهم بهمن ماه از این میزان 12 کد معاملاتی بوده است.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: همچنین در 11 ماه امسال 2 هزار و 917 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است.

هریوندی بیان کرد: در بهمن ماه امسال شاخص کل در بورس خراسان جنوبی 845 واحد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 5 کارگزاری‌ فعال در تالار بورس خراسان جنوبی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: بورس ، سهام ، بیرجند ، کارگزار ، تالار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.