روز دوم تست‌های بارسلونا:

ریکاردو با ردبول در صدر جدول

در دومین روز تست‌های پیش از آغاز فصل که پیست ‫کاتالونیا‬ میزبانی آن را برعهده دارد، دنیل ریکاردو راننده تیم ‫ردبول‬ توانست سریع‌ترین راننده را در جدول رانندگان ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ریکاردو سریع‌ترین زمان خود را در حالی با تایرهای نرم به ثبت رساند که دیگر چیزی به اتمام این تست نمانده بود. او توانست با زمان ۱.۲۴.۵۷۴ سریع‌ترین راننده لغب بگیرد. علاوه‌بر این، دنیل با این زمان توانست سریع‌ترین زمان ثبت‌شده در تست‌های بارسلونا ۲۰۱۵ را هم ثبت کند. بعد از او هم کیمی رایکونن راننده تیم ‫فراری‬ با اختلاف ۰.۰۱۰ ثانیه در رده دوم قرار گرفت.

بعد از دو راننده ردبول و فراری، فلیپه ماسا با ‫ویلیامز‬ خود توانست سومین راننده سریع امروز باشد. زمانی که ماسا ثبت کرد، فقط ۰.۰۹۸ ثانیه از زمان ریکاردو کندتر بود.
سرجیو پرز راننده تیم ‫فورس‌ایندیا‬ هم که با اتومبیل ۲۰۱۴ این تیم در کاتالونیا حضور دارد امروز علاوه‌بر اینکه پکیج‌های آیرودینامیکی تازه را تست کرد، با تایرهای جدید پیرلی هم آشنا شد.

اما لوئیس همیلتون در اولین تست که به دلیل کسالت جسمی نتوانسته بود در ادامه روز پشت فرمان ‫مرسدس‬ خود حضور داشته باشد، بعد از ۸۸ دور و با اختلاف ۰.۳ ثانیه پنجمین راننده سریع پیست شد.

علاوه‌بر همیلتون، روزبرگ هم پشت فرمان مرسدس قرار گرفت و ۶۶ دور در پیست زد. این راننده آلمانی بعد از هم تیمی خود در رده ششم جدول سریع‌ترین رانندگان روز قرار گرفت.

‫مک‌لارن‬ ‫هوندا‬ که با مشکلات فنی رو به رو بود، امروز با فرناندو آلونسو عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. این راننده اسپانیایی مک‌لارن ۵۹ دور در پیست دور زد و در پایان با اختلاف ۱.۳ ثانیه نسبت به ریکاردو در رده هفتم دیده شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار