رقابت های بین المللی دو و میدانی معلولین فزاع- امارات؛

کسب یک نشان طلا، دو نقره و یک برنز در دومین روز مسابقات نمایندگان کشورمان در دومین روز از مسابقات بین المللی دو و میدانی امارات موفق به کسب 4 نشان رنگارنگ شدند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران نشان طلای دومین روز مسابقات به سید محسن حسینی پناه رسید که موفق شد در ماده پرتاب دیسک، کلاس ادغامی F11/12/35 با رکورد 42 متر و 4 سانتی متر جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. نشان نقره این ماده و کلاس ادغامی نیز به دیگر نماینده کشورمان ، سامان پاکباز رسید و ورزشکار امارات نیز سوم شد.

رمضانعلی دولابی در مسابقات پرتاب وزنه کلاس F46 با رکورد 12 متر و 10 سانتی متر نایب قهرمان شد، نماینده آلمان با 14 متر و 16 سانتی متر به مقام اول رسید و ورزشکاری از ژاپن با 10 متر و 67 سانتی متر سوم شد.

در ماده پرتاب دیسک کلاس F37/38 جواد حردانی با ثبت رکوردی به طول 43 متر و 35 سانتی متر به نشان برنز دست یافت، نماینده لیتوانی 49 متر و 67 سانتی متر اول شد و ورزشکاری از مصر با 47 متر و 69 سانتی متر به عنوان دوم رسید. در این ماده و کلاس، احمد استواریان، دیگر نماینده کشورمان با رکورد 38 متر و 32 سانتی متر به عنوان چهارم دست یافت.

ابوالفضل قلندری در ماده پرتاب دیسک، کلاس F56، با رکورد 31 متر و 78 سانتی متر پس از نمایندگانی از مصر و آذربایجان به مقام چهارم بسنده کرد و سهیل اشرف پور نیز در کلاس T46 ، ماده دو 100 متر با رکورد 12 ثانیه و 24 صدم ثانیه پس از ورزشکاران عراق، تونس و ژاپن، چهارم شد.

در رقابت های ماده پرتاب وزنه، کلاس F33 و F34 به ترتیب مهدی علیزاده و اصغر زینی وند به عنوانی بهتر از هشتمی دست نیافتند.

در اولین روز مسابقات نیز ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان موفق به کسب یک نشان نقره و یک نشان برنز شدند ودر مجموعه تا پایان دومین روز رقابت ها شمار مدال های کاروان ایران به یک طلا، سه نقره و دو برنز رسید.

مسابقات بین المللی دو و میدانی فزاع امارات ، با حضور 493 ورزشکار از 44 کشور جهان تا ششم اسفند ماه در جریان است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار