هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جواب آیان را سه ماه پیش دادم/انتخاب روسای فددراسیون ها به عهده مجمع است

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص جلسه مجمع عمومی سالیانه گفت: براساس دستورات جلسه، کلیاتی از برنامه ۹۴ را به اعضای مجمع اعلام کردم. شهنازی هم عملکرد یکساله کمیته ملی المپیک را اعلام کرد.

هاشمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: موسسه حسابرسی کمیته ملی المپیک که قرار است مسائل مالی کمیته را انجام دهد، به تائید اعضای مجمع رسید. گزارش مالی سال ۹۱ هم به تصویب مجمع رسید و قرار شد حسابرس اگر ایرادات مالی مشاهده کرد، هیئت اجرایی آن را پیگیری کند.  
 
هاشمی درمورد ناراحتی چندتن از ورزشکاران ما نسبت به نداشتن مربی و اینکه بودجه‌ای برای این امر اختصاص داده شده است، یا نه بیان کرد: ما الان 2 سهمیه المپیک گرفتیم، روزبهانی در رشته بوکس و حسین عسگری در رشته دوچرخه سواری توانستند 2 سهمیه کسب کنند. بودجه سال ۹۴ باید مشخص شود تا ما مبلغی را برای این موضوع اختصاص دهیم.  
 
هاشمی در ادامه عنوان کرد: نشست‌های تخصصی رشته به رشته برگزار می‌کنیم و با فدراسیون‌هایی که قرار است در المپیک حاضر شوند و سهمیه کسب کنند، جلسه خواهیم گذاشت تا به مسائل آن‌ها رسیدگی کنیم. بازیکنان باید فرم ایده آلشان را بدست آورند تا با حضور در المپیک دل مردم را شاد کنند.
 
هاشمی درخصوص نامه تماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری به کمیته ملی المپیک گفت: این نامه 3 ماه پیش به کمیته ملی المپیک ارسال شد که همان موقع هم ما جواب آیان را دادیم.
هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: ما به فدراسیون جهانی گفتیم که انتخابات براساس اساسنامه فدراسیون و در یک فضای دموکراتیک برگزار می‌شود مجمع هم هرگونه رایی بدهد ما به آن احترام می‌گذاریم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار