زنجان؛

لزوم صرفه جویی در مصرف آب طی روزهای پایانی سال در استان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و نظر به فرهنگ و باور غلط مصرف بی رویه آب در ایام یاد شده خصوصا در روزهای 25 الی 29 اسفند به همشهریان جهت صرفه جویی و مصرف بهینه آب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: در صورت عدم صرفه جویی در مصرف آب با توجه به کاهش نزولات آسمانی و محدویت منابع تامین آب احتمال بروز مشکلات حادی در مناطق مختلف شهر، از جمله قطعی و یا افت فشار شدید آب فراهم می‌نماید که مشترکین تحت پوشش را با مشکل مواجه خواهد کرد.

قاسمی با تبیین شرایط ویژه‌ای که در خصوص وضعیت آب در استان حاکم گردیده افزود:رسانه‌ها باید از فرصت‌های مغتنمی که در اختیارشان هست برای فرهنگ سازی و آگاه‌سازی مردم در راستای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف استفاده کرده و با شرکت آبفای استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همه ساله اسفند ماه با توجه به خانه تکانی و نظافت، مصرف آب از رشد چشمگیری برخوردار می باشد، ادامه داد: اگر مردم مثل گذشته ما را یاری کنند و از اسراف در امر خانه تکانی و مصارف غیرضروری پرهیز کنند با کمترین مشکل سال جاری و سال پیش رو را سپری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان با تاکید بر اینکه مردم و شهروندان فهیم نقش موثری در مدیریت مصرف آب دارند،گفت: فرهنگ سازی و رعایت الگوی مصرف کوتاهترین و بهترین راه برای دسترسی به یک وضعیت پایدار در آب رسانی به مردم است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با مشارکت همگانی و قطعآ مردم استان باید به صورت جدی در امر صرفه جویی قدم بردارند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: صرفه جویی ، آب ، استان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.