روستا‌آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیران دانشگاه‌ها نباید بر اساس نگاه سیاسی تغییر کنند/اقتصاد نباید نفت بنیان باشد

عضو هیئت علمی دانشگاه شریف گفت: باید این ارزیابی صحیح صورت بگیرد که مدیری که در کار خود موفق بوده و عملکرد قابل قبولی دارد، ماندگار شود و انتقاد من این است که با من با نگاه سیاسی برخورد شد.

"رضا روستا‌آزاد"در گفتگو با خبرنگار احزاب و‌‌ تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه نام‌گذاری سال‌ها بر اساس رویه‌ای خاص و کاملا با معنا و مفهوم انتخاب می‌شوند، گفت: اینها کدهایی است که از سوی رهبر انقلاب به مسئولان، دانشجویان و اقشار مردم داده می‌شود تا در راستای تحقق آن گام بردارند.
 
وی افزود: بحث اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است و در این زمینه دو موضوع مهم وجود دارد اول اینکه 80 درصد اقتصاد ما دولتی است و دوم به جای اینکه اقتصاد دانش‌بنیان باشد نفت بنیان است.
 
روستاآزاد افزود: مقام معظم رهبری همواره تأکید داشته‌اند که اقتصاد باید مردمی و مبتنی بر علم باشد و برای عملی کردن این کار نیاز است هر یک از ما نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه شریف در رابطه با تغییر مدیران دانشگاه‌ها تصریح کرد: مدیریت‌ها در کشور ما براساس صبغه سیاسی تغییر می‌کنند. ولی در دنیا پذیرفته شده است که بسیاری از کارها به توانمندی احتیاج دارد و نباید دید سیاسی نسبت به آنها داشت.
 
روستا آزاد گفت: باید این ارزیابی صحیح صورت بگیرد که مدیری که در کار خود موفق بوده و عملکرد قابل قبولی دارد، ماندگار شود و انتقاد من این است که با من با نگاه سیاسی برخورد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار