خرازی در میزگرد حزب ندای ایرانیان:

برای تصاحب قدرت در کشور تلاش می‌کنیم / اگر از اسب افتاد‌ه‌ایم، از اصل نیافتاده‌ایم

عضو حزب ندای ایرانیان گفت: از اسب افتاده‌ایم اما از اصل نیافتاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم بار دیگر رویکرد 8 سال گذشته در جامعه حاکم شود.

برای تصاحب قدرت در کشور تلاش می‌کنیم / اگر از اسب افتاد‌ه‌ایم، از اصل نیافتاده‌ایمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، صادق خرازی عضو حزب ندای ایرانیان در میزگرد اولین کنگره حزب متبوعش با سوءتفاهم توصیف کردن بازداشت "محسن بیگلربیگی" و "جاوید فخریان" – دو تن از اعضای حزب ندای ایرانیان – اظهار داشت: چنین سوءتفاهماتی در کشور ما طبیعی است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد تلاش‌های این دو نفر در حزب ندای ایرانیان باشیم.

وی با اشاره به این که اقتدار ایران در دوران اصلاحات قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست تصریح کرد: برخی با شعارهای پوپولیستی و آتشین به راحتی کشور را به دست گرفتند.

خرازی با تأکید بر این که آزادی و دموکراسی دو بال در جمهوری اسلامی است و کسی نمی‌تواند آن‌ها را نفی نماید، گفت: از اسب افتاده‌ایم اما از اصل نیافتاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم بار دیگر رویکرد 8 سال گذشته در جامعه حاکم شود. برای تصاحب قدرت در کشور حتماً تلاش می‌کنیم و با کسی هم تعارف نداریم و اگر متحمل شکست نیز بشویم، سرخورده نخواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار