«سارا روستاپور» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خلاءهای عاطفی کودکان امروز در برنامه‌سازی موثر است

سارا روستاپور مجری برنامه کودک گفت: بچه‌های امروز به خاطر شاغل بودن والدین لطمه زیادی می‌بینند و ما در برنامه سازی سعی در جبران این خلاءهای عاطفی داریم.

سارا روستاپور، تهیه کننده و مجری کودک تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص بارزترین ویژگی نسل جدید گفت: بچه های امروز بسیار با هوش و ذکاوت هستند و با توجه به آموزش ها و امکانات در دسترسشان، روحیه ای متفاوت تر از نسل های گذشته دارند.

وی با اشاره به خلاهای کودکان امروز عنوان کرد: نسل جدید به خاطر شرایط زندگی امروز و شاغل بودن والدین لطمه زیادی می‌بینند و ما در برنامه سازی سعی می‌کنیم به فضای خانوادگی بیشتر نزدیک شویم و تا حدودی این خلاها را جبران کنیم.

روستاپور از دغدغه‌هایش برای حضور در عرصه کودک ادامه داد: از ابتدا دوست داشتم در کار خود حرکتی موثر داشته باشم بنابراین با آموزش کودکان یعنی آینده‌سازان مملکت سعی بر عملی کردن این آرزو داروم.

وی همچنین از خاطرات خود با کودکان اظهار داشت: خیلی برایم جذاب است زمانی که در مکانهای عمومی بچه‌ها در مورد آموزش‌هایی که در برنامه داشتیم با من صحبت می‌کنند.

وی افزود: عروسک‌های تلویزیونی هنوز هم می‌توانند جذاب باشند برای کودکان خاطره‌سازی کنند ایجاد فضای فانتزی برای کودکان بسیار جذاب است و عروسک محبوب دوران کودکی‌ام "زی زی گولو" بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار