مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا- پاکستان؛

کاپیتان تیم ملی ایران بهترین بازیکن دفاعی شد

"کیوان رانا "کاپیتان تیم ملی ایران در پایان مسابقات بیس بال غرب آسیا در پاکستان به عنوان بهترین بازیکن دفاعی این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا 2015 بهترین بازیکنان این دوره معرفی و تقدیر شدند. 

این مراسم با حضوراعضای تیم های پاکستان ، ایران ، هند و عراق در استادیوم ورزشی اسلام آباد پاکستان برگزار شد که طی آن لوح تقدیر بهترین بازیکن دفاعی به کیوان رانا کاپیتان تیم ملی بیس بال ایران اهدا گردید. 

"توما ایرو کاوا "سرمربی ژاپنی تیم ملی کشورمان درباره این انتخاب گفت: به عقیده من کیوان مستحق گرفتن این جایزه بود و بابت این انتخاب خوشحال هستم. 

وی تصریح کرد: وی کاپیتان تیم است و بخاطر مسئولیت هایی را که بر عهده دارد و با توجه به پستی که بازی می کند به نیمکت تیم نزدیک است و باید وظیفه برقرای ارتباط مربی با داخل زمین را هم انجام بدهد . کیوان بخوبی این کارها را انجام داد و من از عملکرد او خیلی راضی هستم . 

این مربی ژاپنی در ادامه گفت : مطلب دیگری که درباره این بازیکن باید گفت این است که او از نظر ذهنی همیشه خودش را برای رسیدن به یک مسابقه آماده می کند و با توجه به مسئولیت های متفاوت روی همه کارها احاطه دارد. کیوان به این باور رسیده که می‌تواند در سطح بالایی بیس بال بازی کند و این اراده ، جالب توجه است .

انتهای پیام/
برچسب ها: رانا ، کاپیتام ، تیم ، ملی ، بیسبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار