صفاییان:انتخاب مربی داخلی باعث ایجاد تنش در تیم ملی می شود

دبیر انجمن بیس بال گفت:انتخاب مربی داخلی برای هدایت ملی پوشان با واکنش دیگر مربیان باشگاهی همراه است که باعث تنش در تیم ملی می شود.

صفاییان:انتخاب مربی داخلی باعث ایجاد تنش در تیم ملی می شودکیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:مسابقات بیس بال غرب آسیا 23 اسفندماه به میزبانی پاکستان آغاز می شود و تیم ملی کشورمان برای شرکت در این رقابت ها با حضور 60 بازیکن از 23 دی ماه در تهران اردو برگزار می کند.

وی افزود: برای هدایت تیم ملی بیس بال با مربی خارجی قرارداد بستیم که برای ساماندهی ملی پوشان به زودی وارد کشور می شود تا تمرینات ملی پوشان را پیگیری و ترکیب تیم ملی را برای حضور در مسابقات غرب آسیا مشخص کند. به دلیل اینکه تیم ملی همیشه مسابقات برون مرزی ندارد این مربی به مدت یک ماه در ایران می ماند.

صفاییان درباره اینکه چرا از مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی استفاده نمی شود عنوان کرد:تعداد مربیان بیس بال داخلی بسیار محدود است که به صورت باشگاهی کار می کنند. یکی از مشکلات انجمن برای انتخاب مربی داخلی برای هدایت تیم ملی واکنش دیگر مربیان باشگاهی است که اعتراض های متعددی انجام می دهند. براین اساس برای جلوگیری از ایجاد تنش بین مربیان و تیم ملی تصمیم گرفتیم این بار از مربی خارجی برای هدایت ملی پوشان استفاده کنیم،همچنین مربیان خارجی از تجربیات بیشتری برخوردار هستند.

وی درباره همکاری فدراسیون جهانی بیس بال با انجمن ایران گفت:همکاری فدراسیون جهانی با انجمن ادامه دارد و چند روز گذشته لوازم و تجهیزات بیس بال که قرار بود از طرف این فدراسیون در اختیار ما قرار بگیرد وارد کشور شد که به زودی آنها را در اختیار مربیان قرار می دهیم.

دبیر انجمن بیس بال در پایان درباره برگزاری مرحله فینال لیگ سافت بال خاطر نشان کرد:مرحله پایانی لیگ سافت بال به میزبانی بوشهر با حضور تیم های خراسان رضوی،طیف تهران،جم بوشهر و تیم اصفهان روزهای 6 تا 8 بهمن ماه در قالب دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار