صفاییان: دو مربی ایتالیایی برای آموزش بیس بال به ایران می آیند

دبیر انجمن بیس بال وسافت بال گفت: فدراسیون جهانی بیس بال 2 مربی ایتالیایی را برای آموزش مربیگری بیس بال به ایران اعزام می کند.

کیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: یکی از اهداف فدراسیون جهانی برای توسعه بیس بال آموزش این ورزش در مدارس و رده های سنی پایه است براین اساس جهت اجرای این برنامه دو مربی ایتالیایی را برای آموزش دوره مربیگری معلمان به ایران اعزام می کند.

وی افزود: برای برگزاری این دوره کلاس به هراستان چند سهمیه دادیم و25 نفر در این کلاس شرکت می کنند.که از بین این شرکت کننده ها 12 نفر خانم هستند.

دبیر انجمن بیس بال ادامه داد: در تعیین مربیان شرکت کننده فدراسیون جهانی بیس بال نظارت مستقیم داشته وافراد طبق نظر آنها انتخاب شدند.کلاس مربیگری بیس بال روزهای 8 تا 14 آبان ماه برگزار می شود.

وی در ادامه در باره برگزاری لیگ بیس بال گفت:دور برگشت لیگ بیس بال منطقه شمال به میزبانی تهران از 4 تا 8آبان ماه در زمین شماره 4 آزادی انجام می شود و تیم های قم،طیف تهران،خراسان رضوی وگیلان در این مسابقات شرکت می کنند.

صفاییان تصریح کرد: در این هفته تیم های صعود کننده به مرحله نهایی لیگ بیس بال مشخص می شود که باید به تیم های لیگ منطقه جنوب رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار