در صورت تامین به موقع کالا

پالایشگاه گاز هنگام سال ۹۴ راه اندازی می شود

معاون برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران گفت: در صورت تامین کالای ابزار دقیق و کمپرسورهای فشار بالا، پروژه احداث پالایشگاه گاز هنگام، سال ٩۴ به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از معاونت نظارت بر بهینه سازی مصرف انرژی و ارزشیابی طرح های برنامه ریزی تلفیقی، پروژه احداث پالایشگاه گاز هنگام هم اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۷۸ درصدی پروژه افزایش ظرفیت کارخانه بهره برداری قشم
بر اساس این گزارش، احداث نیروگاه قشم برای تامین برق پالایشگاه گاز هنگام نیز هم اکنون از سوی شرکت نفت فلات قاره ایران در حال انجام است در ضمن به دلیل عدم تامین دانش فنی احداث واحد استحصال گوگرد گرانول شده، مطالعه برای تامین دانش فنی یاد شده نیز از سوی کارشناسان خبره منطقه عملیاتی قشم در حال انجام است.

همچنین پروژه افزایش ظرفیت کارخانه بهره برداری قشم با پیشرفت فیزیکی پروژه معادل ٧۸ درصد ادامه دارد.
اجرای پروژه پژوهشی ایجاد کانال های فیبر نوری در بستر دریا

شرکت نفت فلات قاره ایران در راستای کاهش هزینه اجرای پروژه های جدید "تعمیر و نگهداشت فیبر نوری مناطق عملیاتی" و "دفن کابل های فیبر نوری مناطق عملیاتی" از جمله در منطقه قشم، پروژه پژوهشی "ایجاد کانال در بستر دریا به منظور دفن کابل های فیبر نوری و کابل های برق- Trencher" را در در دست اقدام دارد.

طراحی و اجرای این پروژه پژوهشی هم اکنون از سوی کارشناسان و نیروهای شاغل منطقه عملیاتی قشم انجام می شود، در ضمن تامین کالای نیز از اسقاطی انبارهای شرکت نفت فلات قاره ایران در سایر مناطق انجام می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار