بازداشت سرکرده "جیش العدل" در پاکستان

نیروهای امنیتی پاکستان اعلام کردند مقامات جنوب غرب این کشور، امروز "سلام ریگی" سرکرده گروهک تروریستی "جیش‌العدل" را در حالی که سوار بر اتوبوس بود، در مناطق مرزی بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری رویترز؛  نیروهای امنیتی پاکستان اعلام کردند مقامات جنوب غرب این کشور، روز شنبه "سلام ریگی" پسر عموی "عبدالمالک ریگی" و سرکرده گروه تروریستی "جیش العدل" را در حالی که سوار بر اتوبوس بود، در مناطق مرزی بازداشت کردند. 

یک مقام ارشد امنیتی پاکستان در این باره اعلام کرد مقامات پاکستانی که درباره حرکات "ریگی" اطلاعات مخفیانه ای را کسب می‌کردند، وی را زمانی که سوار بر یک اتوبوس بود، در فاصله نزدیک به 50 کیلومتری کویته مرکز استان بلوچستان رهگیری و بازداشت کردند.

یک مقام امنیتی دیگر پاکستان نیز بازداشت ریگی را مورد تایید قرار داد و افزود وی در زمان دستگیری، هیچ مقاومتی از خود نشان نداد.

"ریگی" به مشارکت در بمب گذاری های انتحاری در ایران و پاکستان، و همچنین اعزام تروریست به درگیری های عراق و سوریه متهم است.

"سلام" پسرعموی "عبدالمالک ریگی" سرکرده پیشین این جنبش است که در سال 2010 اعدام شد. وی بخش زیادی از وظایف سرکردگی برادر زاده خود را به عهده گرفته بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار