عدنان منصور: راه حل سیاسی تنها راه حل بحران سوریه است

وزیر خارجه پیشین لبنان در گفتگویی تلویزیونی درباره بحران سوریه گفت که راه حل سیاسی تنها راه برای بحران سوریه است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانِ به نقل از پایگاه خبری النشره، "عدنان منصور" وزیر خارجه پیشین لبنان در طی سخنانی در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به بحران سوریه گفت که راه حل سیاسی، تنها راه برای بحران سوریه به شمار می رود.

وی در این گفتگو اعلام کرد: آنچه که در سوریه اتفاق افتاده و آنچه که درحال رخ دادن در سوریه است، باید به آن دقت کرد؛ ما می بینیم که آنچه برای پیش بینی شده است، بسیار بزرگتر از آنی است که هم اکنون در حال رخ دادن است و موضوع، مسأله اصلاحات در این کشور نیست.‬‎

عدنان منصور در ادامه درباره بحران سوریه گفت: یک هجمه خارجی وجود دارد که از سوی مراکز منطقه ای صورت می پذیرد تا سوریه را به سمت نابودی ببرد و نشان آن تحولاتی است که از سال 2011 رخ داده است؛ یعنی گروه های تروریستی و گردانهایی تشکیل شدند تا سوریه را با حمایت خارجی از بین ببرند.

منصور در این سخنان تأکید کرد: ما از ابتدا هشدار داده بودیم که این توطئه فقط محدود به یک کشور نخواهد ماند؛ و کشوری که خود را از آتش این وقائع به دور می بیند، دیر یا زود دامن او را نیز خواهد گرفت.

وی در پایان نیز تأکید کرد: راه حل سیاسی، تنها راه برای بحران سوریه، پس از آنکه کارها در منطقه به صحنه ای وحشتناک در عراق و سوریه و هم اکنون در مصر، لیبی و یمن تبدیل شده است، به شمار می رود

انتهای ‍پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار