شهردار منطقه 6 به باشگاه خبرنگاران، خبر داد:

احداث زمین چمن‌های مصنوعی در محلات مرکزی پایتخت

شهردار منطقه 6 از احداث بیش از ده زمین چمن مصنوعی ضمن ارتقای دو برابری فضای سبز در این منطقه به مناسبت نزدیک شدن به فصل بهار خبر داد.

عظیم بابایی شهردار منطقه 6 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احداث زمین چمن‌های مصنوعی در محلات مرکزی پایتخت اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و ارتقای فضای سبز محلات مرکزی شهر، بیش از ده زمین چمن مصنوعی بزودی افتتاح می‌شود.

وی در ادامه افزود: احداث زمین چمن مصنوعی با متراژ 420 متر مربع در پارک ایرانشهر با فنس کشی اطراف زمین و همچنین تجهیز و احداث زمین چمن مصنوعی گاندی درخیابان ولیعصر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی به متراژ 1134 متر مربع از شاخص‌ترین زمین چمن‌های مصنوعی در این منطقه به شمار می‌روند.

بابایی تصریح کرد: از دیگر موارد احداث زمین چمن‌ مصنوعی منطقه در خیابان به آفرین نبش خیابان سپاسی به متراژ 400 متر مربع، در لانه جاسوسی با متراژ 540 متر مربع و در خیابان اعتماد زاده- پارک اقاقیا به متراژ 500 متر مربع است.

شهردار منطقه در پایان به مرمت و تجهیز زمین‌های چمن منطقه اشاره کرد و گفت: مرمت زمین چمن مصنوعی پارک لاله با پیشرفت فیزیکی 100 درصد، مرمت زمین چمن مصنوعی در مدرسه البرز، دانشگاه تهران و کوی دانشگاه خوابگاه پسران نیز بزودی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فضای سبز ، احداث ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار