استاندار صلاح‌الدین:

داعش در استان صلاح الدين از هم فروپاشيده است

استاندار صلاح الدین اعلام کرد گروه تروریستی داعش در عملیات نظامی صلاح الدین در برابر نیروهای ارتش عراق به طور کامل از هم فروپاشیده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از استاندار صلاح الدین اعلام کرد: گروه تروریستی داعش در عملیات نظامی صلاح الدین در برابر نیروهای ارتش عراق به طور کامل از هم فروپاشیده است. 

رائد الجبوری از آزادی برخی مناطق تحت تسلط داعش طی ساعت های اولیه عملیات ارتش عراق خبر داد و گفت عملیات بر اساس برنامه طراحی شده پیش می رود و توانایی داعش در برابر پیشروی نیروهای امنیتی و نیروهای بسیج مردمی فروپاشی است.

وی به پایگاه خبری السومریه نیوز گفت: عملیات ارتش عراق بر اساس برنامه مشخص شده پیش می رود و نیروهای نظامی امروز از پنج محور عملیات را آغاز کردند و توانستند برخی مناطق مانند العباسی، سورشناس، الشیخ محمد در اطراف سامراء و ابوحسان در جنوب منطقه الدور را آزاد کنند. 

الجبوری استاندار استان صلاح الدین عراق، همچنین امروز دوشنبه در گفتگو با شبکه "اسکای نیوز عربی" اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند بر آکادمی پلیس در شهر تکریت و نیز مناطقی چند در این شهر مسلط شوند.

استاندار استان صلاح الدین گفت: حدود 4 هزار داوطلب از نیروهای عشایر در جنگ آزادسازی تکریت مرکز استان صلاح الدین، مشارکت دارند. 

الجبوری همچنین تأکید کرد که نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی توانستند بر " اولین پست نظامی متعلق به داعش" در استان صلاح الدین مسلط شوند. استاندار صلاح الدین همچنین تأکید کرده است که درگیری های میدانی همچنان با پشتیبانی نیروی هوایی عراق و هواپیماهای ائتلاف بن المللی ادامه دارد.

گفتنی است، روز گذشته حیدر العبادی نخست وزیر عراق از شروع عملیات نظامی به منظور آزادسازی شهر تکریت خبر داده بود.‎


انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، عراق ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار