حرکت شمار زيادی از نيروهای ارتش عراق از طوزخرماتو به طرف تکريت/ آزادی برخی مناطق سامراء

نیروهای امنیتی عراق روستاهای اطراف منطقه الشیخ محمد در شمال شرق سامراء را آزاد و یازده دستگاه خودروی بمب گذاری شده را نیز خنثی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری السومریه نیوز، نیروهای امنیتی عراق روستاهای اطراف منطقه الشیخ محمد در شمال شرق سامراء را آزاد و یازده دستگاه خودروی بمب گذاری شده را نیز خنثی کردند. 

در پی آغاز عملیات آزادسازی استان صلاح الدین از دست داعش، نیروهای عراقی 21 تن از عناصر داعش را در شمال شرق شهر سامراء در استان صلاح الدین به هلاکت رساندند.

در همین حال، منابع امنیتی عراقی اعلام کردند که نیروهای پیشمرگ نیز عملیات نظامی را در منطقه «سورشنات» در سامراء آغاز کرده اند که در نتیجه آن «ابوالحارث» عامل جنایت اسپایکر نیز به هلاکت رسید.

نیروهای عشایر عراق نیز در این عملیات در کنار نیروهای بسیج مردمی این کشور هستند.

سرلشکر "عماد الزهیری" فرمانده ستاد عملیات «سامراء» امروز از آزادی سه منطقه در سامراء و هلاکت ده‌ها تن از عناصر داعش خبر داد و گفت نیروهای ارتش عراق در حال پیشروی از محورهای مختلف به طرف تکریت هستند و منطقه «البو حسانی» در جنوب شهرستان «الدور» نیز آزاد شد.

در همین حال شمار زیادی از نیروهای ستاد فرماندهی عملیات دجله از منطقه طوزخورماتو در نود کیلومتر تکریت به طرف منطقه «العلم» در شرق تکریت حرکت کردند.




انتهای پیام/
برچسب ها: عراق ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار