افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرداخت بدهی مالیاتی فصول گذشته رحمتی جزو تعهدات باشگاه است

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: پرداخت مالیات رحمتی تعهدی است که مربوط به فصول گذشته است و همانند موارد دیگر از این قبیل باشگاه متعهد به پرداخت بدهی در زمان مناسب خواهد بود.

پرداخت بدهی مالیاتی فصول گذشته رحمتی جزو تعهدات باشگاه استسید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره محکوم شدن باشگاه به پرداخت مالیات مهدی رحمتی اظهار داشت: در هر صورت سیاست باشگاه در دوره‌های گذشته بر این منوال بوده که مسئولیت پرداخت مالیات بر عهده باشگاه بوده است به همین خاطر بازیکنانی نظیر رحمتی که مالیات آنها پرداخت نشده در این مسئله صدق می‌کند.
 
وی بیان کرد: به هر حال باشگاه متعهد پرداخت این گونه قرار دادهایی که از فصول گذشته مانده است و سعی دارد که این پراختی‌ها هر چه سریعتر برطرف نماید.
 
افجه‌ای عنوان کرد: با توجه به جلساتی که رحمتی با افشار زاده برگزار کرده قرار بر این شد که در یک فرصت مناسب این امر نیز صورت نگیرد‌ و درباره این مسئله حتی اگر کمیته انضباطی هم ورود نمی‌کرد ما خودمان را نسبت به پرداخت مالیات رحمتی  متعهد می‌دانستیم اما وجود مشکلات مالی باعث شده که روند خوبی را در پیش نداشته باشیم.
 
سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که در حال حاضر کادر فنی، بازیکنان و پرسنل باشگاه برای دریافت مطالبات در اولویت قرار دارند و در صورت حل شدن مشکلات مالی در ابتدا پرداختی آنها انجام خواهد گرفت و در نهایت عمل کردن به تعهدات درباره دیگر بازیکنان را در دستور کار خود قرار خواهیم داد اما اگر وضعیت مالی مطلوب نشود مطمئنا این بدهی‌ها در اسناد باشگاه‌ باقی می‌ماند چرا که این تعهدی است که باشگاه باید نسبت به آن عمل کند و افکار نشدنی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار