ساری؛

ثبت باغ عباس آباد مازندران در فهرست آثار جهانی

باغ عباس آباد مازندران در فهرست آثار جهانی ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز درباره ساماندهی آمارهای مسافران در جمع اعضای شورای اطلاع رسانی استان گفت: باید آمارهای درست و واقعی تهیه و ارائه شود.

یونسی با اشاره به نصب پلاک خوانها در شش محور ورودی و خروج استان افزود: باید تلاش شود  تا  آمارهای منطبق بر واقعیت باشند.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در حوزه اطلاع رسانی، میراث فرهنگی متولی اصلی باشد و در حوزه اطلاع رسانی از سایر دستگاهها، سامانه ای در نظر گرفته شد.

یونسی ساماندهی نشدن ویلاهای خصوصی را از جمله دغدغه‌ها بیان کرد و خواستار تسریع در زمینه ساماندهی شود و در زمینه حضور گردشگران خارجی نیز، برشورهایی نیز به زبان انگلیسی تهیه شود.

وی با بیان اینکه یک اثر شامل باغ عباس آباد مازندران در فهرست آثار جهانی ثبت شده است گفت: در مجموع ۱۷ اثر تاریخی و طبیعی کشور در فهرست آثار تاریخی جهان ثبت شده است.

یونسی با تاکید بر حفظ منابع طبیعی خواستار اصلاح برخی سیاستها در حوزه منابع طبیعی یادآور شد: باید برای صیانت از عرصه ها و نهالکاری، مردم را در برنامه ها دخیل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان مصادف بودن نوروز با ایام فاطمیه تاکید کرد: برنامه های فرهنگی و هنری باید رنگ و بوی فاطمیه نیز داشته باشد و قداست این ایام حفظ شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران، عصر چهارشنبه در جمع اعضای شورای اطلاع رسانی استان گفت: آمارهای اقامت مسافر – شب مبنای آمارهای ورودی مسافران خواهد بود.

حسنی ، ظرفیت اسکان و اقامت مسافر شب در مازندران را بیش از ۷۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، مازندران ، آثار ، جهانی ، فهرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.