ساری؛

آغاز آماده‌سازی جایگاه‌های سوخت برای مهمانان نوروزی

آماده‌سازی جایگاه‌های سوخت برای مهمانان نوروزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس با اشاره به آمادگی شرکت نفت غرب مازندران در استقبال از مهمانان نوروزی گفت: امور آماده‌سازی جایگاه‌های سوخت برای مهمانان نوروزی آغاز شده است و امیدواریم بدون هیچ‌گونه مشکلی بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی در غرب مازندران باشیم.

طاهری با اشاره به اینکه به‌ منظور تأمین نفت ‌سفید مورد نیاز مردم و ساکنان نقاط کوهستانی، اهالی روستاها و شهرهای فاقد گاز طبیعی مرحله ششم سهمیه نفت‌سفید در قالب عرضه با کالا‌برگ اعلام شد، افزود: این سهمیه برای خانوارهای دائمی و فصلی یک و دو نفره با شماره کالابرگ 337 میزان 500 لیتر و برای خانوارهای سه و چهار نفره با شماره کالابرگ 237 و به میزان 500 لیتر در نظر گرفته شد.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس برای خانوارهای پنج و شش نفره با شماره کالابرگ 537 و به میزان 500 لیتر و همچنین برای خانوارهای هفت نفره به بالا با شماره کالا‌برگ 137 و به میزان 500 لیتر سهمیه اختصاص یافت.

طاهری با توجه به اینکه مهلت اعتبار کالابرگ‌های اعلام شده تا تاریخ 15 اردیبهشت سال 1394 است، از مردم می‌خواهیم با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و بروز ترافیک هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت کالابرگ و سهمیه سوخت خود اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس با اشاره به میزان مقایسه توزیع فرآورده‌های نفتی مایع در غرب مازندران گفت: مصرف بنزین سوپر در 11 ماه سال 93 نسبت به مدت مشابه خود در سال 92 با مصرف 30 هزار و 524 لیتر بنزین از رشد 17 درصدی برخوردار بوده است.

طاهری درباره مصرف بنزین معمولی افزود: در مدت 11 ماهه سال 93 نسبت به سال گذشته مصرف بنزین معمولی با مقدار 388 هزار و 530 لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه تغییری نداشته است.

وی یادآور شد: در مصرف نفت‌گاز نیز با کاهش 10 درصدی و درباره نفت‌سفید نیز با کاهش 24 درصدی برخوردار بودیم.

انتهای پیام /ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.