مجللی: جمعه برای ادامه تمرینات عازم لهستان می‌شوم

قهرمان قایقرانی رشته کانو کانادایی گفت:‌ جمعه این هفته برای ادامه تمرینات با مربی خارجی عازم لهستان می‌شوم.

مجللی: جمعه برای ادامه تمرینات عازم لهستان می‌شومعادل مجللی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فعلا در تعطیلات به سر می‌برم و جمعه عازم اردوی برون مرزی به لهستان هستم زمان این اردو 3 ماهه است اما چون تنها اعزام خواهم شد احتمال 6 ماه آنجا حضور داشته باشم.

وی افزود: مقرر شده که با مربی لهستانی (ماریک بلوخ) در لهستان به تمرینات ادامه دهم چون وی یکی از مربیان طراز اول کشور است.

مجللی در ادامه تصریح کرد: در تهران با مربیان ایرانی برای بازی‌های ظاهری اینچئون تمرین می‌کردم ولی مربی خودم (ارزان نژاد) هم اکنون در ایران نیست و خودم تمرینات را انجام می‌دادم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ ناخدا امینی و آقای مرادی در این مدت خیلی زحمت کشیدند و جا دارد که تشکر ویژه‌ای از آن‌هاا انجام دهم.

قهرمان قایقرانی در رشته کانوکانادایی در ادامه در خصوص تست گیری که در این رشته انجام شد و نتیجه آن گفت: تست گیری هفته قبل انجام شد و در 500متر و1000متر نفر اول شدم.

وی در خصوص تست گیری دفعه پیش بیان داشت: دفعه پیش هم توان رقابت را داشتم ولی چون در 200 متر تمرین کرده بودم برایم مشکل بود.

وی در خصوص ادامه برنامه‌هایش و اهدافی خود گفت: من بعد از تمرینات در لهستان مستقیم در مسابقات همان کشور برای قهرمانی جهان شرکت خواهم کرد، چون شرکت در این مسابقه از اهداف اصلی من بود.

مجللی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که در این مسابقات بتوانم به هداف خود برسم و با نتیجه‌ای پر بار به ایران بازگردم زیرا در این مدت رئیس فدراسیون و آقای وحید مرادی زحمات زیادی کشیدند و نتایج آن نیز باید پر بار باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قایقرانی ، مجللی ، اردو ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار